news08.net/ads.txt

בוקר קשה | למרות ניסיונות ההחייאה בזירת התאונה בכביש 40: נהג הרכב הפרטי נפטר מפצעיו

4412d681-d04a-426a-88ae-faa5fd00b676
צילום: תיעוד מבצעי מד”א

יוני רוטנברג ראש סניף איחוד הצלה ברחובות סיפר: “כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב פרטי ורכב מסחרי. נהג הרכב הפרטי היה לכוד במצב אנוש וחולץ מהרכב ע”י צוותי כיבוי. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב הפרטי לאחר ניסיונות החייאה שביצענו בו בזירה בסיוע צוותי רפואה של צה”ל מבסיס תל נוף שבסמוך. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לשני נפגעים באורח קל ובינוני”.

כפי שדיווחנו הבוקר (שלישי), בשעה 9:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על תאונה חזיתית בין 2 כלי רכב סמוך לבסיס תל נוף. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי לשלושה נפגעים, בהם: גבר כבן 60 במצב קשה מחוסר הכרה ושני פצועים נוספים במצב קל. יוני עוזיהו דובר איחוד הצלה במרחב מסר כי “פצוע אנוש ושני נפגעים באורח קל מקבלים כעת טיפול רפואי ראשוני ממתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף גדרה בזירת תאונה בכביש 4103 בסמוך לצומת הכניסה לכניסה לתל נוף. המתנדבים בהחייאה בדקות אלו על הפצוע אנוש שחולץ מהרכב ללא הכרה. נסיבות ואופי התאונה בבדיקה”. פקד חן אברהם מסר: “כוח משטרה במקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה”.

 

צילומים באדיבות איחוד הצלה סניף רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן