news08.net/ads.txt

בוקר של מחאה במזכרת בתיה: הורים לתלמידים בבתי ספר וגנים מחו נגד הרפורמה החדשה

הבוקר (שישי) מחו בתי ספר וגנים ביישובים רבים ברחבי הארץ למשך שעה, לאחר שלקחו חלק במאבק ברפורמה המתכוננת בחינוך המיוחד, זאת כחלק מהמאבק המשותף של הסתדרות המורים, ארגון ההורים הארצי ואלו”ט. במזכרת בתיה לא שבתו אולם מחו באמצעות שלטים בכל מוסדות החינוך.

מאות אלפי הורים ותלמידים נענו הבוקר לקריאת הנהגת ההורים הארצית, ויצאו במחאה כנגד ניסיונות משרד החינוך ליישם באופן פוגעני את התיקון לחוק החינוך המיוחד באמצעות פתיחת יום הלימודים רק בשעה השנייה, אחרים באמצעות הקדשת השעה הראשונה לנושא במוסדות החינוך ואחרים באמצעות תליית שלטי מחאה על גדרות מוסדות החינוך.

הנהגת ההורים הארצית טוענת כי “בימים האחרונים מפזר משרד החינוך על שלוחותיו אמירות חסרות שחר לפיהן אף ילד לא ייפגע. בניגוד לאמירות אלה הרפורמה בחינוך המיוחד במתכונתה הנוכחית פוגעת בכלל ילדי ישראל. נקודה. וכיצד לא ייפגעו הילדים בהיעדר הכשרה מסודרת ומותאמת לצוותי חינוך בכיתות שלא עברו הכשרה מינימלית להתמודד עם צרכי ילדים עם צרכים מיוחדים בכתת לימוד רגילה. וכיצד לא ייפגעו כל הילדים ללא הצמדת הסל המותאם לצרכי תלמידי החינוך המיוחד המועברים לחינוך הרגיל? וכיצד לא ייפגעו כלל הילדים אם ילדי החינוך המיוחד מוסללים לכיתות רגילות בהתאם לצרכי המערכת ולא בהתאם לצרכים האישיים שלהם?

זוהי קריאת אזהרה שניה של הנהגת ההורים הארצית למשרד החינוך. שיטות של איומים והפחדות אינן משפיעות עלינו, לא ניתן לאיים עלינו בחרב הפיטורים (כפי שמאיימים על מורים ומנהלים). לא נרתע מניסיונות ההפחדה, האיומים והפצת המידע הכוזב, בהם נוקטים משרד החינוך ואחרים שאינם רואים את התמונה הגדולה.

אנו תומכים בהכלה, תומכים בשילוב, ותומכים בהכשרת כלל המורים לאתגר זה ומתנגדים לקיצוץ בסל שהיה צמוד עד כה לתלמידי החינוך המיוחד. כשם שהמדינה לא תאפשר לאדם ללא רישיון נהיגה והסמכה, לעלות עם אוטובוס מלא ב -34 נוסעים על הכביש, אסור למשרד החינוך לחייב מורים שלא קיבלו הכשרה מינימלית להיכנס וללמד כיתה עם 34 תלמידים עם צרכים פרטניים. זה יהיה נזק בלתי הפיך, שעדיין ניתן לעצרו ולמנוע את קריסת מערכת החינוך בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן