news08.net/ads.txt

בזכות השכב”ז: משפחתה של האם החד הורית מרחוב גולדברג שוכנה בדירה באושיות בזמן שצעירים משפצים את דירתה

קצת נחת לקראת השבוע החדש: דירת ארבעים המטרים המרובעים של אם חד הורית, חירשת ואילמת, מרחוב אברהם גולדברג, שם היא מגדלת את שלושת ילדיה, עוברת בימים אלו שיפוץ מן היסוד.


38038ff5-52ed-4106-b7fa-e41adac260b0
הקירות המקולפים זוכים לעבודת יד מקצועית של קבוצת צעירים, בחסות חברת ”תדהר” – אלה נרתמו למשימה החשובה ויהפכו את הדירה שלא טופלה מעולם על ידי אנשי מקצוע, בה נאלצת משפחה קשת יום לחיות עם קירות מעופשים מרטיבות לדירה יפהפייה, עם קירות לבנים, מאורגנת ונעימה למראה, בתוך חודש ימים.

איך הכל התחיל?
הסיפור יצא לאור, למעשה, לפני מספר שבועות מקבוצת השכב”ז – שכבת הזקנים של תנועות הנוער אשר הוקמה לפני 12 שנה ומאז הם מקיימים פעילויות לרווחת הקהילה לצד טיולים משותפים. אחד מהם הסב את תשומת לב חבריו למקרה אליו נקלע וסיפר על דירה אליה הגיע בכדי להתקין מזגן עבור משפחה נזקקת בתרומה, אולם משנכנס אל הדירה חשכו עיניו שכן ראה כי יחידת הדיור אינה ראויה כלל למגורי אדם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשלושה ילדים הנאלצים לחיות בין קורותיה.

חיש מהר הבינה הקבוצה כי עליה להתארגן ולסייע לגברת ולילדיה. כאמור, חברת “תדהר” התערבה באופן מיידי והחלה ביום שלישי האחרון בשיקום הדירה לרבות קילוף קירותיה, שיפוץ, עלויות העובדים ואפילו המטבח.

אלמוני העביר את המשפחה לדירה שכורה באושיות
בעקבות המקרה, פנה אדם אנונימי אל קבוצת השכב”ז וביקש לתרום את חלקו: המשפחה שוכנה בדירה שהוא משכיר בדרך כלל, בשכונת אושיות, כאשר כל ההוצאות לרבות חשמל, מים, ארנונה ושכר דירה, על חשבונו.

זהר בלום, מחזיק תיק החינוך בעיריית רחובות הנמנה בקבוצת השכב”ז סיפר: “הלוואי ונצליח להוציא את המשפחה הזו ממעגל העוני והקושי הכלכלי – זו המטרה המרכזית. כמובן שכעת השכב”ז עושים את המירב בכדי לשפץ את הבית בזמן הקצר ביותר, אנו עובדים על ריהוט הבית, החבר’ה הצעירים עושים עבודה נהדרת ללא תמורה וכל הכבוד לתושבים שנרתמים, הלוואי ונצליח לגרום גם לכך שהילדים ישולבו בחוגים ושרק יהיה להם טוב”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן