“בזמן שהממשלה והכנסת ממשיכות להתעסק בעצמן – חיי נשים בישראל ממשיכים להיות הפקר”

דברי הכותרת מיוחסים ליו”ר נעמת, חגית פאר בתגובה לרצח האשה בלוד, הבוקר

ארגון משפחות נרצחים ונרצחות מפרסם הבוקר התייחסות ראשונה לרצח האשה בלוד. על הרצח הנוראי פורסם לראשונה בחדשות 08.

“שוב התעוררנו לידיעה על רצח נוסף של אישה על ידי בעלה. שוב נותרו ילדים יתומים” נכתב. “על הממשלה לנקוט בצעדים מידיים למיגור הטרור האזרחי המופנה כלפי נשים וליישם במלואה את התכנית שכבר גובשה וממתינה רק ליישום.

“הגיעה העת שהמדינה תפסיק לגלות אוזלת יד בכל הנוגע לחייהן של הנשים, ותשקיע את כל המשאבים הנדרשים לטיפול בגברים על כל רצף האלימות. אנו מביעים תנחומים לילדים ולמשפחה”.

לילי בן עמי, מנכ”לית פורום מיכל סלה: “אני יודעת לאיזה סרט אימה משפחת הנרצחת התעוררו הבוקר. היא נרצחה באלימות בביתה על ידי האדם הכי קרוב אליה, הראשון שאמור לשמור על בטחונה. ידיעה כזו צריכה לגרום לממשלת ישראל לעצור הכל ולהוציא תגובה מיידית. הדם של נשים וילדים שנשפך באכזריות בטרור בתוך הבית – אינו פחות אדום מהדם שנשפך בידי טרוריסטים בטחוניים אכזרייים. אני קוראת לראש הממשלה להפגש ולהוציא לפועל שורת צעדים מצילי חיים שיגנו על נשים מאויימות בתוך ביתן. תנחומים מעומק הלב למשפחה. יהי זכרה מהפכה”.

הדס דניאלי ילין, מנכלית שדולת הנשים: “עוד רצח הבוקר של אישה על ידי בן זוגה. עד מתי נקום בבוקר לכותרות האלו. זו האישה השנייה שנרצחה רק בשבוע האחרון. 22 נשים נרצחו בשנה שעברה והכל ממשיך כרגיל. לצערנו, הסירוב העיקש של ממשלת ישראל לחתום על האמנה הבין לאומית למניעת אלימות כלפי נשים אינה מאפשרת קידום תוכניות ושיתופי פעולה למיגור התופעה שיכלו לתת כלים ומענים במיידי. אנו קוראות לממשלה, לשים את הנושא בראש סדר העדיפויות, להעביר את חוק האזיק האלקטרוני ולהקצות משאבים לטיפול באלימות נגד נשים. אלו החיים עצמם, ולמאות אלפי נשים אלו חיים בסכנה יום יומית”.

יו”ר נעמת, חגית פאר: “בזמן שהממשלה והכנסת ממשיכות להתעסק בעצמן- חיי נשים בישראל ממשיכים להיות הפקר. הלוואי והם היו מקדמים את חוק הפיקוח האלקטרוני, ושורה של חוקים נוספים, כולל הצטרפות לאמנת איסטנבול באותה התלהבות שבה מקדמים חוקים אחרים”.

צילום: דוברות המשטרה - הרצח הבוקר בלוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן