news08.net/ads.txt

בחירות בלשכת עורכי הדין | אילן בומבך הצטרף לנבחרת של ציון אמיר, שאמר: “אילן איננו ‘עוד מתמודד’ לראשות הלשכה”

צעד גדול מאוד בדרך לשינוי פניה של לשכת עורכי הדין – כך בישר עו”ד ציון אמיר על הצטרפותו של עו”ד אילן בומבך, מבכירי עורכי הדין בישראל, ויציאה לדרך משותפת לשינוי כיוון בלשכה.

אמיר: “הצעד של אילן הוא צעד אצילי ונדיר בחיים הציבוריים, שבו איש ציבור שם בראש מעייניו את טובת הכלל ומסיט הצידה כל שיקול פרסונלי. זהו צעד של גדלות נפש, שמעיד יותר מכל סופרלטיב מיהו אילן, ומדוע ההצטרפות שלו חשובה כל כך ברמה הערכית והמעשית כאחת”.

“אם וכאשר ננצח בבחירות, אילן יהיה שותפי המלא להנהגת הלשכה”, הוסיף. “לניסיון שהוא מביא עימו ולהיכרות המעמיקה שלו עם הלשכה יהיה תפקיד מרכזי בריפוי החוליים שאחזו בה, ובשינוי הכיוון שאנו מתחייבים להוביל. לאחרונה היו לנו מספר שיחות כנות ומעמיקות, ובהן הבנו שאנו רואים עין בעין בסוגיות הדחופות שניצבות לפתחה של הלשכה, ובנוגע לצורך הדחוף לחולל בה מהפכה”.

“אילן איננו ‘עוד מתמודד’ לראשות הלשכה”, פירט עו”ד ציון אמיר, “הוא ניהל קמפיין מרשים ואמיץ שזכה לתמיכה משמעותית בקרב החברים, ולכן ההחלטה שלו עוד פחות מובנת מאליה. למרות זאת, אינני מתייחס לחברות ולחברים הרבים שתמכו בו כאל ‘קהל שבוי’: אני יודע שמדובר בעורכות ובעורכי דין חושבים ועצמאיים, ושעדיין מוטלת עליי המשימה להוכיח להם כי אני ראוי לאמון שלהם. עד הבחירות אני מתכוון לעבוד ללא לאות על מנת לזכות באמון זה, ולאחריהן אני מתכוון לעבוד ללא לאות כדי להצדיק אותו”.

“בימים האחרונים אני חש כיצד המסע שלנו הולך והופך לנגד עינינו מהתמודדות בבחירות לתנועה של ממש. אני קורא לכל הכוחות שדוגלים בשינוי בלשכה וטובתה עומדת לנגד עיניהם, להצטרף אלינו ולקחת חלק במערכה על דמותה; ובעיקר אני קורא לעורכות ולעורכי הדין לא להיכנע לאדישות, לבוא להצביע ב-6\18 ולבחור בכיוון חדש ללשכה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן