news08.net/ads.txt

בחירות מיוחדות ביבנה | חבר מועצת העיר תֹם ליפשיץ תומך ברועי גבאי

חבר הקואליציה במועצת עיריית יבנה, עו”ד תֹם ליפשיץ, הודיע על תמיכה ברועי גבאי לראשות העיר יבנה.

השבוע נערך כנס תומכים בביתו של ליפשיץ, שהיה ברשימתו של צבי גוב-ארי ז”ל בקדנציה האחרונה, במסגרתו הודיע על תמיכתו ברועי גבאי לראשות העיר. לביתו של ליפשיץ הגיעו חברים קרובים ותומכים רבים. הכנס נפתח בדקת דומיה לזכרו של ראש העיר המנוח, ונמשך בדברים שנשא ליפשיץ: “לאחר 24 שנים בהם הגיעה עירנו האהובה לפסגות חדשות, הגיעה העת לכבוש פסגות נוספות. רועי הוא המועמד הטוב ביותר, המוכשר ביותר והמוכן ביותר. ראיתי את רועי בתקופה בה היה חלק מרשימתו של צביקה, ראיתי אותו מוציא לפועל תוכניות רבות: מרכז הצעירים, סקרי דעת קהל, עמידה על זכויותיהם של תושבי השכונה החדשה ‘נאות שמיר’ בוועדה לתכנון ובניה. ולא פחות חשוב מכל אלה – ראיתי אותו נלחם גם מספסלי האופוזיציה ללא כל תמיכה ולאחר ציפוף שורות והתעלמות כואבת מצד בעלי התפקידים בעיר. גם אז רועי לא ויתר – הוא הגיע מוכן יותר מכולם לישיבות תקציב, לוועדת ביקורת ולישיבות מועצת העיר.

לשמחתי, בשנתיים האחרונות יותר ויותר הצעות מצד רועי התחילו להתקבל חרף היותן “הצעות אופוזיציה”: שימוש בכלים רב-פעמיים בגני-ילדים, קבלת אות יקיר העיר והצעות חשובות אחרות”. עם סיום דבריו של עו”ד ליפשיץ, פרש גבאי את משנתו הפוליטת בעניין העיר, ולבסוף בירך את ליפשיץ והודה לו על תמיכתו: “אני רואה בתמיכתו של תֹם בי אבן-דרך חשובה בדרכי בפוליטיקה. היכולת להעלים את החלוקה של קואליציה ואופוזיציה הייתה מאז ומעולם ה’אני מאמין’ שלי. כולנו פועלים למען עתידה של העיר יבנה”.

ועוד הוסיף: “תֹם הוא משרת ציבור נהדר, מהסיבה הפשוטה שהוא נאמן לדעותיו. יודע לקחת אחריות, יודע להיצמד לאמת ולראות את טובת הציבור גם על חשבון מחיר אישי. תֹם פעל רבות למען אכלוס שכונת נאות שמיר, למען הספורט ביצירת מלגות לספורטאים, ולמען ההורים והזוגות הצעירים בעיר. אני מודה לו על התמיכה בי, על השותפות והאמונה בדרך. כולנו עם הפנים קדימה לטובת העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן