news08.net/ads.txt
בחירות ברחובות

בעוד שנתיים בדיוק, ייערכו הבחירות לראשות העיר רחובות ולמועצת העיר. נראה כי בעיר ריח הבחירות חזק מאוד באוויר – מאחורי הקלעים כולם מדברים על מה יהיה ומי יתמודד מול האיש החזק של רחובות כיום, רחמים מלול

לכולם ברור כי ישנם שלושה המעוניינים לרשת את כסא המלכות, גם אם הם בעצמם יכחישו: הראשון זוהר בלום המכהן זו הקדנציה השלישית. השני: עו”ד יניב מרקוביץ, המכהן זו הקדנציה השניה; והשלישי: עו”ד מתן דיל (שנמצא קדנציה וחצי, לאחר שנכנס בשל הקלון של שוקי פורר). בלום הוא כידוע הוותיק והבוגר מבין שלושת המועמדים הללו. עד לשבוע האחרון נמנעו השלושה לדבר בגלוי בנושא הבחירות אם כי מסתמן כי כאשר יחליט מלול להתמודד שוב לתפקיד האיש החזק, השלושה עשויים להימנע מהתמודדות בכדי לא לחוות כישלון שלא לומר תבוסה.

כזכור, בבחירות האחרונות זכה ראש העיר המכהן ל84 אחוזי תמיכה מהתושבים ונדמה כי הפופולריות שלו, לפחות אז, הייתה בשיא. בשבוע האחרון אנשיו של בלום אינם מהססים לומר בפומבי שבלום יתמודד לראשות. בלום עצמו עדיין לא יצא בהצהרה וברור כי לא יעז לסכן את תפקידו או מעמדו הנוכחי, מה גם שיש עוד שנתיים למועד הבחירות: מתן דיל הנחשב לבן טיפוחיו של מלול שומר על שתיקה ומנתח את השוק בשקט בשקט, כך גם מרקוביץ שכזכור קיבל לא מכבר תפקיד חדש באיגוד ערים לאחר שמלול סייע לו. מלול בעצמו עדיין לא יצא בהצהרות אך בתוך חדרי חדרים גם הוא יודע כי ידו על העליונה.

מה שעלול להשפיע או אולי להכריע את תוצאות הבחירות הבאות הוא גל מחאות התושבים בהם מחאת תאגיד המים, מחאת הקייטנות והיום מחאת הזבל שבשיאה. העיר הלא נקייה, הלכלוך והזוהמה בכל פינה בהחלט משפיעים על התושבים שאחראים בעצמם ללכלוך הרב. שנתיים מהיום, לו הייתם צריכים להשפיע ולהצביע במי הייתם בוחרים? ברחמים מלול? עו”ד מתן דיל? זוהר בלום? או בעו”ד יניב מרקוביץ’? ברור לנו שתשובות כאן לא נקבל ולו מהסיבה שכל תושב רועד מה’מה יגידו’, אך מה בכל זאת יהיה? ימים יגידו. באתר החדש, שיעלה עד סוף החודש בע”ה, נקדיש לנושא הבחירות מקום נכבד. תספרו שנתיים מעכשיו!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן