בחירות 2018: “תהיה מלחמת עולם, רחמים מלול לא פראייר”

היו ימים דיל ומלול

 

האם יתקיימו פריימריז ברחובות? ימים יגידו. במצב שכזה, יתמודדו ראש העיר המכהן רחמים מלול מול סגנו, עו”ד מתן דיל  ששימש לו במשך שנים כאב. לדברי דיל, יו”ר ועד העובדים בעיריית רחובות רמי מדהלה, לו יש כוח עצום בסיעת הליכוד, יתמוך בו. מקורבים לראש העיר: “מלול כבר קרא את המפה מזמן והוא רק צריך לשלוף את תכניות המגירה שהכין מבעוד מועד”.

בפנייתי אל עו”ד מתן דיל לתגובה רשמית למהלך הפריימריז שאלתי האם בכוונתו לוותר על סיעת ‘רחובותי’ אותה הקים בקדנציה הקודמת ומדוע החליט לרוץ לראשות העיר? “כמי שדוגל בשיתוף הציבור בתהליכים עירוניים, כפי שעשיתי בתוכנית האב לצעירים ובאינספור פרויקטים, תכניות ותהליכים אחרים, אני חושב שהדמוקרטיה היא נשמת אפינו וחלק גדול מהכח של הליכוד הוא שחברי הסיעה יכולים לומר את דברם”, השיב דיל. “קיבלתי פניות רבות להתמודד בפריימריז ולתת לחברי הסניף להחליט מי הם חושבים שמתאים להוביל את העיר בשנים הבאות. אני לא יודע אם יהיו פריימריס, אך אם וכאשר יהיו – אתמודד. במידה ולא יתקיימו פריימריז אשקול את צעדיי ותמיד קיימת האופציה להתמודד מטעם סיעת ‘רחובותי’. עצם העובדה שצעירים רבים פונים אלי ומבקשים להתפקד ולהצטרף לליכוד מוכיחה שחייבים לאחד את השורות, לפעול באופן שקוף ושיתופי, להשתמש בניסיון ובידע של הוותיקים ובאותה נשימה להביא ׳דם חדש׳ לרוח הליכוד”.

בדבריו ציין דיל כי “חשוב לסיים את התהליכים הבירוקרטיים והפוליטיים בהקדם ולהתפנות לעבוד ביחד עם התושבים ולמענם. אני משוכנע שכלל הנוגעים בדבר יקבלו ברצון טוב את החלטת הרוב ובמקביל אני ממשיך כבכל יום – לדאוג לתושבי העיר ולקדם את רחובות קדימה כפי שאני פועל בכל ימות השנה”.

מתי נחתמה הברית עם רמי מדהלה?

“אני לא משתמש במושגים כאלה. אני יכול לומר לך שקיימנו מספר שיחות במהלך החודשים האחרונים”.

ורמי מדהלה נתן את מילתו בתמיכה בך?

“כן”.

יצוין עוד כי רמי מדהלה נעזר בייעוץ מחברו הטוב, היחצ”ן גילי כהן – לא רק בעניינים פוליטיים אלא באופן כללי ולאורך שנים. כהן הודיע השבוע כי אינו משמש כדוברו של אף אחד מהמוזכרים לעיל ואמר: “אל תסמכי על גורמים לא רשמיים. הבנתי ששמעת שרמי מכחיש. מי שאמר לך את זה – לא יודע על מה הוא מדבר”. רמי מדהלה, התבקש להתייחס לסוגיה מספר פעמים, אולם התעלם מכל בקשותינו.

מנגד, בקבוצה של ראש העיר רחמים מלול, נוהגים לספר כי הוא מעודכן בהתרחשויות אולם הוא ממשיך לעבוד. מחד הוא מתעניין ובודק היכן עומדים פני הדברים, קורא את כל הספינים הפוליטיים שמעבירים פוליטיקאים כאלה ואחרים אל כלי תקשורת מסוימים בכדי לנסות ולערער את ביטחונו. מקורב למלול, סיפר השבוע: “תהיה מלחמת עולם, רחמים מלול לא פראייר. המהלך התלבש הרבה זמן אבל השבוע הוא התפרץ. בקונסטלציה כזו מדובר במלחמת עולם ברחובות מהבחינה הפוליטית כי הליכוד ייצא נגד כולם. תראי, בליכוד רמי מדהלה ורועי שרעבי הם באמת מלכים ואם הם יצאו בהודעה לתקשורת אין זו יד המקרה. שניהם מאוד חדים, מאוד מחושבים ועדיין, סביר להניח שבסופו של דבר נציג הליכוד לראשות העיר יהיה מלול. במצב שכזה הקבוצה של מתן דיל תילחם על מקומות במועצה, הם ייכנסו לאופוזיציה ויעשו טרור כי מלול ישבץ את זהר בלום, יניב מרקוביץ’ ואחרים בעמדות מפתח”.

ומה עם מתן דיל? אי אפשר לקחת ממנו את מה שעשה בתקופת כהונתו.

“נכון, בסך הכל מתן דיל התנהל בצורה טובה והוא עושה הרבה לטובת העיר אבל במקרה הזה הוא לא יוצא טוב, בגלל שמי שגידל אותו זה רחמים מלול. מבחינת אנשים פעולה כזו עשויה להיחשב כבגידה”.

בכל זאת מדובר בזירה הפוליטית, בגידות לכאורה הם חלק מהמשחק.

“לכן אמרתי שרחמים מלול לא פראייר. מי שבגד או יבגוד בו – שלא יצפה שהוא יישב בשקט ולא יעשה דבר. תהיי בטוחה שמלול כבר קרא את המפה מזמן והוא רק צריך לשלוף את תכניות המגירה שהכין מבעוד מועד. תראי את מקרה ניר חפץ וביבי, מישהו חשב שהוא ייצא נגדו וישמש עד מדינה? לא! אף אחד לא חשב שהמשבר בין מלול לדיל יביא לתרחיש כזה, אבל אין ספק שמדובר בימים אלו לפחות, בהצגה הכי טובה בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן