news08.net/ads.txt

בחירות 2019 | עו”ד ברונשבאק תושבת רחובות, המועמדת ברשימת “מגן” לכנסת קיימה חוג בית במעמד גל הירש

עו”ד אנה פרבר ברונשבאק תושבת העיר רחובות, המועמדת ברשימת “מגן” לכנסת הזמינה עשרות מכרים לחוג בית במעמד תא”ל גל הירש, יו”ר המפלגה שהציג בפני התושבים את המצע החברתי של המפלגה – אשר לדבריו הינה מפלגה הדוגלת בשמירת זהותה היהודית של מדינת ישראל – ובה בעת, מבטיחה שוויון זכויות לכל האזרחים בני כל הדתות. המצע של ‘מגן’ מתמקד בחיזוק הפריפריה, החברתית והגיאוגרפית והעברתה מהחצר האחורית אל הקדמית.


גל הירש ציין: ״אני לא הגנרל שקפץ מהחגור האפוד והמדים ישר אל הפוליטיקה, אני משלב כאיש מילואים פעיל כיום הרבה מאוד ניסיון מבצעי עם הרבה מאוד ניסיון חברתי חינוכי מנהיגותי וכלכלי. את זה אני רוצה להביא לירושלים – בשבילכם”.
בנוסף, התייחס הירש ליוקר המחיה בישראל ובעניין זה לעלות הגבוהה של לימודים אקדמיים, חוסר היכולת להתפרנס בכבוד ולקושי למצוא דיור במחיר סביר. “אנו עדים למציאות עגומה בה זוגות רבים חיים אצל ההורים ואף אינם נישאים עקב העול הכלכלי הכבד. הביטו מה קורה אצלכם בבית, אצל חבריכם ומכריכם, הורים רבים ממשיכים לתמוך בילדיהם הבוגרים במקום ליהנות מהחסכונות בעת יציאתם לפנסיה, משום שאין להם ברירה אחרת”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן