news08.net/ads.txt

בחירות 2023 ברחובות | לא תאמינו מי חוזר לזירה הפוליטית

מנכ”ל היכל בית העם לשעבר, אשר סיים קדנציה בת 9 שנים בהצלחה מרובה, ויצא לפנסיה – שוקי קרומר – חוזר לזירה הפוליטית ויקים מפלגה עצמאית. קרומר, חבר מועצה לשעבר (2003-2011) אישר את הדברים לחדשות 08

פרסום ראשון | תשעה חודשים לבחירות 2023, והנה בשורה מעניינת: שוקי קרומר, שסיים כהונה בת 9 שנים כמנכ”ל בית העם ברחובות, חוזר לזירה הפוליטית. כזכור, קרומר שימש חבר מועצה בין השנים 2003-2011, בתקופתם של שוקי פורר ורחמים מלול –  ואף כיהן כמחזיק תיק התרבות והספורט בהצלחה.

קרומר בן ה-70 מקים בימים אלו את המפלגה “רחובות מתחדשת”, רשימה עצמאית ועל מפלגתית. הוא זוכה לאהדה רבה בקרב ציבור האוכלוסייה הוותיקה בעיקר, לשם נראה שהוא ממקד את מירב הכוחות אם כי הוא מתכוון להתפרס גם לתחומי מומחיותו – תרבות וספורט.

לאחר שפניתי אליו, לקבלת תגובה בנושא, אישר קרומר את הדברים.

קראת למפלגה “רחובות מתחדשת”, מדוע?

“ב-15 השנים האחרונות רחובות הכפילה את עצמה – ולצד האזרחים הותיקים הגיעו אזרחים חדשים רבים ומכאן שמה של המפלגה. אני פונה לכולם – לאזרחים הותיקים שייהנו ממכלול הרבה יותר רחב של פעילויות בכל שעות היממה כראוי להם, התכנית בעניינם גדולה ומגוונת – ולכך יש צורך בתקציב הרבה יותר גדול. ד”ר רוני באום חברת מועצת העיר רחובות מחזיקת תיק אזרחים ותיקים שהיא נהדרת בעיניי, אבל התקציב שניתן לה הוא זעום – וחבל. לכן צריך לדרוש שלאוכלוסייה בת 24 אלף איש יינתן יותר תקציב כדי שיקבלו יותר – ומגיע להם. אין סיבה שאוכלוסייה ותיקה, בני הגיל השלישי, לא יהיה יותר!”.

לדברי קרומר, “ישנן תכניות רבות הנוגעות לתחומי התרבות והספורט שאני שוקד עליהן ולעיר רחובות – כלל תושביה, מגיע שייהנו מיותר מרכזי תרבות. הגיע הזמן שנקים ברחובות את מוזיאון רחובות ואני אעשה את הכל כדי שזה יקרה בקדנציה הקרובה, חוגים איכותיים ובתי ספר ייעודיים לכלל האוכלוסייה שיתרמו למיגור האלימות בקרב ילדים ובני נוער. נושא השקיפות ושיתוף הציבור אמנם קיים בחלקו כיום אולם אני רואה צורך להרחיב את התחום הזה – כדי שכל תושב שמשלם ארנונה בעיר יידע לאן ועל מה הכסף שלו הולך. כמובן שבכוונתי לעשות את כלל התהליכים מול הציבור ובשיתוף עמם”.

עושה רושם שאתה מתרגש.

“אני שמח לחזור לזירה הפוליטית, יש לי המון מה לתרום ואני בהחלט מתרגש מהצעד שבחרתי לעשות. בהזדמנות זאת, אני מודה לרעייתי נורית, שתמכה בהחלטתי לשוב לזירת הפוליטית המקומית, לאחר כל כך הרבה שנים של עשייה ציבורית ונתינה לקהילה”.

עם יד על הלב, למה אתה צריך את זה?

“תשמעי, אני חושב שכל אחד צריך לפעול לפי ה’אני מאמין’ שלו, איפה הוא יכול לתרום הכי הרבה. יש כאלה שתורמים בהתנדבויות כאלה ואחרות ומבחינתי הפוליטיקה זו דרך אמיתית שאני יכול לפעול דרכה למען תושבי העיר שבה נולדתי, התחנכתי וגדלתי ובה אני מגדל את ילדיי ונכדיי. אני אוהב את העיר הזאת, אכפת לי מהתושבים שלה ובשבעים השנים האחרונות הכרתי עשרות אלפים בתפקידיי הציבוריים והאחרים. אני סמוך ובטוח שיש לי את היכולת לצד הרצון, המוטיבציה והעוצמה לעשות למען תושבי העיר בשנים הבאות”.

 אתה חושב שיש לך סיכוי ממשי למנדט או שנייים בבחירות המורכבות האלה?

“אני סמוך ובטוח שהתושבים יודעים מי יילחם עבור הזכויות שלהם, יש לי ידע רב, ניסיון של שנים – גם בעשייה הפוליטית וגם הציבורית, יש לי רצון עז לתת לציבור ויש לי גם את הזמן הדרוש להשקיע בכך. יתרה מכך, אני מרגיש שזו העת להמשיך את העשייה שהתחלתי בעבר. לגבי מספר מנדטים – זה לא משהו שרץ בראש מעייני, אני מקווה ומכוון לכמה שיותר כדי שיהיה מספיק כוח לדרוש – עבור צרכי הציבור כמה שיותר”.

מה לגבי סוגיית ראש העיר?

“תשאלי את ראש העיר ואת אלו שרוצים להיות במקומו. אני מתעסק אך ורק במפלגה שזה עתה הקמתי וכל כולי בכוונות הכנות שלי – למען הציבור. מי שמכיר אותי יודע שמילה שלי זו מילה, אמינות ויושרה הן ערך עליון ולפיהן אני מתכוון להתנהל. אני לא מתבייש לעבוד קשה כדי להגיע לתוצאות, עשיתי זאת כל השנים – ואמשיך לעבוד קשה. עבודה קשה מניבה תוצאות, אני איש של אנשים – ואני מאמין שהציבור לא פראייר, הוא יידע בדיוק למען מי הוא מצביע. יהיה בסדר, אני לא דואג”.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן