news08.net/ads.txt

בחמישי יתקיים הליכת ג”ין “חיים בסרט”

הליכת ג’ין בהובלת מתנדבת אורה ניב והוא יעבור במסלול מרתק בנקודות תרבות עירוניות כדוגמת קולנוע חן ועוד נדבר על התרבות בעיר רחובות.

מה היא הליכות ג’יין?

הליכות ג’יין היא כינוי לסדרת סיורים רגליים מודרכים הנערכים בערים שונות ברחבי העולם. הסיורים נקראים על שם ג’יין ג’ייקובס, מי שהייתה חוקרת תכנון ערים ידועה, והם נערכים מדי שנה בשבוע הראשון של חודש מאי, לציון יום הולדתה. הרצאות שונות מתקיימות בכל “הליכה”, בתחומים מגוונים, הנוגעים לאותה עיר או שכונה, כגון אדריכלות, קולינריה, זכויות עובדים, אמנות או סביבתנות. הסיורים מאורגנים תמיד על ידי מתנדבים, כך שההשתתפות בהם היא ללא עלות, והם פתוחים לכל אדם.

שאול צגהון מחזיק תיק שכונות ויזמות חברתית: “לאט לאט אנחנו חוזרים לפעילות תרבות וקהילה מיוזמנות שבאים מהשטח
ואין יוזמה יפה כמו הליכות ג’יין לראות בעיניים את העיר ללמוד אותה. בהזדמנות זו תודה לאורה ניב על ההובלה דחיפה וקידום נושא התרבות בעיר, תודה לאגף השכונות למנהל האגף רמי מדהלה, לסגן מנהל האגף, אופיר עותמי על התמיכה המקצועית,
לגלי על האירוח בבית דודינקוב”.

 

הליכת ג”ין “חיים בסרט”. הליכת ג’ין בהובלת אורה ניב – נצא לסיור מרתק בנקודות תרבות עירוניות קולנוע חן ועוד..נדבר על התרבות בעיר רחובות האירוע יתקיים ביום חמישי (20.5).
התכנסות: רחבת קולנוע ” חן”. ( רחוב ש. בן ציון) בשעה 18:30.
סיום משוער 20:00 ברחבת בית דונדיקוב ( רחוב יעקב).
שם יוקרן סרט תחת כיפת השמים.
האירוע יתקיים לפי הנחיות התו הסגול. והוא חינם.
לפרטים נוספים: 0528708255

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן