news08.net/ads.txt

בחנוכה מדליקים את האור בהיכל התרבות המחודש בלוד

עבודות השדרוג והחידוש בהיכל התרבות ע”ש מקסים לוי בלוד, הגיעו לישורת האחרונה. בחנוכה הקרוב, בעוד כשבועיים, ייפתח ההיכל המחודש באירוע פסטיבל במזרח ה-4 בלוד, במהלכו יתקיימו במשך 3 ימים חגיגות תאטרון, מחול ומוסיקה הכוללות מופע של הזמרת מירי מסיקה, מופע מקורי של גיא ואייל מזיג , הפקות של המרכז לתאטרון לוד,  רבע לאפריקה, מופע אש לילדים, הפעלות וסדנאות, אורית טשומה וטדי נגוסה, שמחה פרידמן, מופעי מחול ודבקה מקוריים ועוד.

הפסטיבל מתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט והכניסה לכל הפעילויות בעד 10 ש”ח בלבד. מספר הכרטיסים מוגבל. בשבוע שעבר הגיעו כיסאות חדשים, כחלק מעבודות השדרוג אשר כללו החלפת תשתיות, מיזוג, החלפת הבמה, שטיחים, שיפוץ חדרי השירותים, תוספת מעלית לקומה השנייה ופיתוח רחבת ההיכל.

“בחנוכה בע”ה מדליקים את האור!” אמר ראש העיר, יאיר רביבו, “וכמובן שזו רק ההתחלה, בימים אלה מתכננים היכל תרבות ענק עם 900 מקומות כיאה לעיר גדולה של 150 אלף תושבים”.

ראש העיר ציין כי ההיכל המחודש שבו הושקעו משאבים רבים, יעניק חוויה מיטבית למבקרים, יעלה הצגות ומופעים מהשורה הראשונה נוסף על האירועים העירוניים, וישמש מוקד תרבותי שוקק חיים להנאת תושבי העיר לוד. “אנו מחדשים את לוד למענכם ובשבילכם, ואני כל כך שמח שהגענו כעת לסיום עבודות חידוש ההיכל שבו התחלתי את פעילותי הציבורית בעיר לפני 15 שנה, ותמיד חלמתי שנשיג תקציב לשדרוג המערכות שהתיישנו לאחר למעלה מחצי יובל שנות פעילות, ובטח אל מול כל היכלי התרבות שקמו מסביבנו. בסוף, עם האמונה ב”ה, מגיעים גם לשלב הגשמת החלומות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן