news08.net/ads.txt

בחסות מקורבי האופוזיציה, לכאורה, שודרה כתבה המשפילה את משפחת מלול. הבן, משה: “יודעים מה המטרה האמיתית של כל האייטמים האלה, קחו ספוילר: זה לא יעבוד”

רחמים יסדר | תחקיר חדשות 13: כך דואג לכאורה ראש עיריית רחובות רחמים מלול לבני משפחתו – בכותרת זו הוצג ראש עיריית רחובות בכתבה אשר שודרה השבוע במשך עשר דקות ומביני עניין בקלות יכלו להבין: ניסיונות מקורבי האופוזיציה (לכאורה) לחסל את שמו של מלול גם הפעם לא נחלו הצלחה. חובשי הכיפות ההם שלכאורה, מנסים לשים רגל למלול או לאנשים היקרים לו ביותר – ילדיו, אלו שאכלו מצלחת הקוסקוס שבישלה רעיית ראש העיר זהבה, אלו הם שקיבלו ברקסים כשרצו טובות הנאה – הם האנשים שנשלחו להדליף לכאורה פתיונות לתחקירן, שאיך לומר בלשון עדינה – פחות מנוסה בתחום, שוב לכאורה.
אץ לו רץ לו האקס המיתולוגי ויו”ר האופוזיציה הנוכחי מתן דיל להפיץ את הכתבה – וזכה לתגובות, חלקן אוהדות אותו, חלקן טעונות כלפיו, חלקן נגד ראש העיר. ייאמר לזכותו של דיל כי השתדל ליתן מענה לכל אדם. אחת התגובות נרשמה כך: “מלול צריך לפרוש ומהר מעניין שהילדים שלו לא לא מגיבים פה בתקופת הבחירות הם לא סתמו את הפה” – אלא שבנו של מלול, משה, לא אוהב לסתום את הפה וכך השיב: “אחי אתה מעליב אותי. לא יכול להיות שהזיכרון שלך כל כך קצר. רק לפני שבועיים שוחחנו בקבוצה ׳איך אתה יודע שאתה רחובותי׳. היה דווקא ממש כיף עם ניצוצות וקונפטי, אפילו רציתי להזמין קוסם רק שאז פשוט נעלמת”.
“תקשיב אני מכבד את אבא שלך”, השיב התושב, “ביום שראיתי אותו עושה קניות ברמי לוי לבד בלי כל הפמליה פשוט כמו אזרח מהשורה אמרתי לעצמי כזה ראש עיר אני באמת רוצה אבל קרה לו משהו בשנים האחרונות אולי שיגעון גדלות אבל תסכים איתי שזה לא נראה טוב בזמן האחרון”.
*משה מלול (ארכיון)
 —
משה מלול הגיב באריכות והבהיר את כל התמונה – להלן התגובה במלואה: “שום דבר לא השתנה חוץ מהרעל והשטויות שמכניסים לך לראש שקרה לו. אל תהיה נאיבי ובדוק את המקורות שלך. אם לדגום את המקרה הספציפי הנוכחי, מדובר במצב דיכוטומי מאד פשוט ובגלל שאתה אדם נבון, נסה לשים בצד את התרעלה והארס שהפציצו עליך כל הזמן הזה אובייקטיבי. אני יודע שזה קשה אבל תתאמץ.
המצב מתחלק לשתיים: מה שמספרים לך מחד, ומאידך מה שקורה באמת. הראשון במקרה הזה הוא אייטם חדשותי בערוץ 13 שנעשה על ידי תחקירן לא מוכר, שעה 21:00, סוף המהדורה. תחקירן שקיבל אינפורמציה מכל מיני גורמים שקשורים לאופוזיציה בעירייה (יש שמות ויש הוכחות) לעשות תחקיר מסוים בנושאים מסוימים שקשורים לראש העיר ולמשפחתו. אגב, את האייטם הוא קיבל אחרי שאותם גורמים ניסו לעשות את התחקיר בערוץ 12 רק ששם אמרו להם שהאייטם הזה שווה כקליפת השום וקיבלו ברקס (גם לזה יש הוכחות) כל האייטם או עאלק תחקיר הזה, כל כולו בגדר של ‘לכאורה’ – מבט שטחי, מבלי שנבדק לעומק, למראית עין. זה המוטיב החוזר בתחקיר. שום ביסוס לכל אחד מהטיעונים, שום ראיה חותכת, שום הוכחה, שום דבר, כלום. גבבה ענקית של ספקולציות ודעות שמבוססים על רגשות ואמוציונליות. עם רגשות בטן מהסוג הזה הולכים להתפנות, לא לכתבת תחקיר. עכשיו נכון, עשו את זה ערוך יפה עם מצלמות נסתרות ומוזיקת רקע של סרט מתח כך שהאדם הפשוט שיצפה יגיד: וואו! מדהים! איזו שחיתות מטורפת! העיר מנוהלת על ידי פבלו אסקובר! ישר לאוסקר!

המצב השני הוא האמת. מי שקצת בקיא בפרטים יודע את התמונה האמיתית שבסופו של דבר תיחשף ותפורסם, לרבות הפרכה של כל אחד מהטיעונים. מי שקצת מבין בכתבות תחקיר יודע שהתחקירן מראה מה שהוא רוצה להראות, שזה כמובן לא תמיד כל האמת, העיקר שזה יהיה ג׳וסי, מדמם, מושך. מי שמכיר את התחקירן הספציפי הזה יודע שהוא לא העדשה הכי חדה על המדף והוא כנראה רצה לצייר תמונה שתתיישב עם האג’נדה של אלו שהעבירו לו את האינפורמציה (באופן די הגיוני יש לציין) בתוך כל ההצגה הזו, שצריך לומר ביושר שהיא לא רעה, אתה עוד אחד שנפל ברשת. אבל היי, זו לא חוכמה! כי איתך, כמו עוד קומץ נוספים אחרים, זה קל. אתם מלכתחילה לא חובבים את ראש העיר בלשון המעטה (מהסיבות שלכם שרק אתם יודעים אותן) ובסך הכל קל להפיל אתכם. אתם מטרות קלות. אנשים אחרים לעומת זאת שמכירים אותנו, בני המשפחה, ואת ראש העיר, יחלקו עליכם. יודע למה? כי הם יודעים את האמת ואתה/ם ניזון/ים משקרים והבלים. כ”כ פשוט, נכון? השאלה היא באיזה צד אתה? זה שמאמין לספקולציות שאין להן שום ביסוס או זה של לבדוק טיפה יותר לעומק כדי לדעת את האמת? בסוף בסוף, כשהכל יופרך ויגיע לחקר האמת, אתה, שאתה אוהב להגיב בקביעות בצורה צינית ומוגזמת בכל מה שקשור לרחמים מלול, האם תתנצל? כנראה שלא. יודע למה? כי אנשים כושלים שטפו לך ולשכמותך את המוח אז זה כנראה מאוחר מדיי וזה חבל. כך בדיוק נוצרת שנאה, הסתה ופלגנות. אחד לאחד.
אל תהיה גיבור מקלדת, יש מספיק כאלו, זה לא מוסיף לך. האחרון שניסה להיות כזה פירסם פוסט התנצלות שנייה לפני שהוא היה צריך להסביר את עצמו בפני בית משפט השלום ברחובות. תן לעצמך משימה ובדוק באופן אובייקטיבי ובלתי תלוי על כל אחד מאיתנו, הילדים של ראש העיר – הממצאים שתגלה לעומת מה שמספרים לך או/ו לעומת מה שראית בחדשות, יפתיעו אותך. תתחיל איתי, אתה יותר ממוזמן. לסיכום אספר לך סוד קטן, ככה ביננו שאף אחד לא ישמע: אנחנו יודעים מה המטרה האמיתית של כל האייטמים והכתבות האלו אבל היי! קח ספוילר: זה לא יעבוד”.

*פעם, כשדיל היה סגן ראש העיר… חומר למחשבה (ארכיון)
דיל – שאגב, פעם ישב בכסא אותו מאייש היום עו”ד יניב מרקוביץ’ כסגן ראש העיר (ומנהל חצי עיר) – התייחס לדברים וענה לאותו תושב: “משהו קרה לו. פעם הוא ראש עיר מעולה”. וכשהוא אומר פעם, ההנחה היא שהוא מתכוון לימים שבהם הוא הרוויח עשרות אלפי שקלים כסגן. חומר למחשבה. אבל היי, קחו ספויילר: זה לא יעבוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן