news08.net/ads.txt

ראש העיר ורעייתו, חילקו אותות הוקרה לצעירי נס ציונה

במסגרת אירוע קבלת פנים בסימן הצדעה לדור העתיד, העניקו ראש העיר שמואל בוקסר ורעייתו, עם מחזיקת תיק נוער, צעירים וקהילה, – חברת מועצת העיר מאיה פז שקולניק, אותות הוקרה לצעירים תושבי העיר, המצטיינים בעשייה חברתית פורצת דרך ובתרומה לקהילה. ראש העיר שמואל בוקסר: “מדינת ישראל הוקמה בניגוד לכל סיכוי ונמצאת היום בחזית הטכנולוגיה, בחזית התרבות והקדימה האנושית. כשרואים כל מה שיצרנו, בנינו ויזמנו בזמן כל כך קצר של 74 שנות המדינה אי אפשר שלא להתמלא גאווה. מי שיממש את הפוטנציאל – הוא דור העתיד. ואני מלא בגאווה אל מול נערות ונערי העיר שדוחפים כבר היום את העיר קדימה עם רוח התנדבות, נתינה, עשיה משמעותית למען הקהילה המקומית והמדינה כולה. אני שמח על ההזדמנות להודות ולהוקיר אותם על פועלם”.

מקבלי האותות:
נטע יקים – פעילה חברתית, יזמת צעירה, מדריכה בצופים, פעילה בארגון LEAD , נבחרה לקבל את האות אודות לפועלה ליצירת מעגלי השפעה, יזמות ליצירת חברה תורמת ההופכת חזון למציאות משנה חיים

ג. ו– כיום משרת בצה”ל ביחידה מובחרת, עשייתו כוללת התנדבות בנוער מד”א, פעילות בפרלמנט הנוער, יו”ר מועצת התלמידים לשעבר ופעיל בארגון רוח הלוחם. נבחר לקבל את האות על פעילותו בארגון הנוער הפועל למען קהילת הנערים והנערות בעיר ולטיפוח מעורבות ואחריות חברתית.

נוי איציק – בוגרת להקה צבעית, סטודנטית ומלגאית בתכנית המנהיגות העירונית. יזמה והובילה תכניות חברתיות לעידוד פעילות הפנאי של סטודנטים וצעירים במסגרת מרכז הצעירים החדש הכוורת. נמצאה ראויה לקהל את האות בשם פעילותה למען קהילת הצעירים בעיר.

סר”ן אימרי בן חורין – חניך, מדריך רכז ובוגר המועדונצ’יק משרת כקצין בחיל הים. ממובילי פעילות התנדבותית בתנועת המועדונצ’יק, נבחר לקבל את האות בשל פעילותו לעידוד וקידום בני הנוער בעיר

ד”ר מאור פריד– מרצה בטכניון, מדען, בוגר תוכנית המנהיגות של הרווארד ומסיים הדוקטורט, בגיל 24 בלבד. מייסד ומנכ”ל תוכנית ללמוד להצליח לקידום צעירים מהפריפריה החברתית, כלכלית. נמצא ראוי לקבל את האות על פעילותו למען הקהילה והישגיו יוצאי הדופן.

קבוצת הנערות עירוני נס ציונה – בהדרכת המאמנים אסי ולט ורפאל אלפרן, הקבוצה התחרותית הראשונה לנשים של המועדון וזוכות גביע המדינה לנערות לעונת 21/22. נבחרו לקבל את האות על הישגים פורצי דרך ועל היותן דוגמה ראויה להערכה של נחישות, השקעה והישגים מקצועיים.

פז כפרי – ספורטאית מצטיינת בתחום הג’ודו, אלופת ישראל וזוכה במקום השלישי באלפיות אירופה. נמצאה ראויה לקבל את האות על תרומתה למצוינות בספורט.

אסף אריאל– ראש שבט סהר בתנועת הצופים, איש חינוך, זוכה אות השרות של תנועת הצופים, מתנדב, יוזם ופועל להצלחת הנערים והנערות בעיר. נמצא ראוי לקבל את האות על פעילותו בהיקף יוצא דופן למען דור העתיד.

אבי איילין– סטודנט לתואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, תושב שכונת יד אליעזר, מעביר שעורי מתמטיקה בהתנדבות ומקים קבוצת למידה לנערות במרכז הקהילתי בשכונה. נמצא ראוי לקבל את האות על פעילותו הבלתי מתפשרת והתעקשותו על כל נער ונערה.

זיוה אלמנש שמעון – דמות פעילה ומרכזית בשכונת יד אליעזר, מסייעת לתושבים ולבני נוער, נמצאה ראויה לקבל את האות על התנדבות מתוך תחושת שליחות.

תומר קלנברג – מתנדב כרכז המפעילים בתנועת הנוער כנפיים של קרמבו. מוביל בני נוער לפעילות משלבת. נמצא ראוי לקבל את האות על פעילותו למען עידוד וקידום פעילות תורמת ועל שהוא מהווה דוגמה ומופת לילדים וצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים.

תומר מרגלית– צעירה מקומית נחושה, סגנית אלופת העולם בריקוד בכיסא גלגלים, חברת סגל נבחרת ישראל בריקוד וזוכת שתי מדליות זהב וכסף באליפות העולם. תומר השתתפה בטקס הדלקת המשואות השנה. נמצאה ראויה לקבל את האות על נחישותה ופועלה שהוא הוכחה כי אין מגבלה העומדת בפני כוח הרצון ומהווה מודל עבור ילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים.

פרלמנט הילדים ופרלמנט הנוער– בתקופת הקורונה הוביל פרלמנט הנוער פעילות התנדבותית ענפה למען כלל אוכלוסיות העיר, נמצאו ראויים לקבל את האות על תרומתם לקהילה תוך שיתוף והגברת מעורבות הנוער ועל פועלם לשפר מענים לבני הנוער ולהשמיע את קולם. פרלמנט הילדים פועל בשיתוף עם פרלמנט הנוער ובמטרה להשמיע את קולם ואת וצרכי הילדים הצעירים ויוצר מגוון פעילויות פנאי ותרבות עבור ילדי העיר. נמצאו ראויים לקבל את האות על פעילותם מתוך עקרון השוויון העזרה לזולת והתרומה לקהילה המקומית.

 

 

בתום טקס הענקת האותות החלה הופעה של רמי קליינשטין שאירח את משי קליינשטיין לשירים משותפים. הקהל קם על רגליו במהלך המופע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן