news08.net/ads.txt

ביבי נתניהו: “זהו ניצחון אדיר, הישג כמעט בלתי נתפס מול תקשורת מגוייסת”

בשעה 2 בלילה זה קרה: בנימין נתניהו החל את נאום הניצחון שלו עם נשיקות אישתו, שרה וחיוך רחב נפרש על פניו.

“שליחות גדולה מנחה אותנו”, אמר נתניהו, “אני פועל יום ולילה בשמכם, למענכם, למען המדינה שלנו, למען העם שלנו, למען הארץ שלנו, וגרף מחיאות כפיים סוערות. הקהל האוהד עצר את ביבי בין כל שני משפטים, צעק לעברו קריאות אוהדות, “היידה ביבי” ו”היידה שרה” היו הקריאות הפופולריות. גם “ביבי מלך ישראל חי וקיים”, “אנחנו החיילים שלך” ו”מנדלבליט לך הבייתה”, היו בין הקריאות של פעילי הליכוד. שרה הפריחה נשיקות ולבבות, ביבי הנרגש היה מאושר מן הרגיל.

“מבקש מעומק ליבי לומר לכם שאתם הבאתם הישג דמיוני, הישג כביר, אני אומר לכם, הישג כמעט בלתי נתפס מול תקשורת מגוייסת ובתנאים בלתי אפשריים – והליכוד גדל באופן דרמטי. זה הישג מדהים… רוצה להגיד לכם משהו אישי: אני מאוד נרגש שעם ישראל שוב נתן בי אמון בפעם ה5 ועוד אמון גדול יותר. עבורנו ועבורי זה חסר תקדים. מתי קיבלנו ככ הרבה מנדטים??? אני לא זוכר”.

“אני מאמין וכך חונכתי על ידי אבי וכך הוא חונך על ידי אביו – שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות פז להפוך את מדינתנו לאומה חזקה מן החזקות באומות העולם, מדינה חזקה שטוב לחיות בה למעננו ולמען הדורות הבאים ולמען נצח ישראל.

“מבקש להודות לרעייתי האהובה שרה, ולבניי האהובים יאיר ואבנר – למשפחתי, כמה סבל עברתם, כמה חיצי רשע ורוע ספגתם רק בגלל שאתם המשפחה האוהבת והתומכת שלי. אתם המשענת של חיי ואתם אזרחי ישראל המשענת שלנו. כ”כ חיזקתם אותנו, כ”כ חיממתם את ליבנו ויחד בעזרת ה’ נמשיך לעשות ויחד נמשיך להצליח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן