news08.net/ads.txt

ביהמ”ש בלוד דחה את בקשתה של כרמל מעודה לחזור לראש העין ולבטל את מעצר הבית

הבוקר (ראשון) התקיים בבית המשפט המחוזי בלוד בפני השופט עידו דוריאן דיון בעניינה של כרמל מעודה, המורשעת ב-17 סעיפי התעללות ותקיפה בקטינים, המבקשת הקלות בתנאי מעצר הבית וביטול מלא של מעצר הבית.

 

יום זוכה הנאשמת ל-15 שעות התאווררות. כמו כן, מבקשת מעודה לחזור לבית הוריה בראש העין מאחר וסבתה המפקחת עליה כיום מוגדרת כסיעודית. הפרקליטות ציינה כי נעשה חסד עם הנאשמת שלא ביקשו מאסר לאחר הכרעת הדין.
במהלך הדיון התייחסה הפרקליטה לעובדה כי מעודה טוענת שקשה לה לשהות בביתה ותחת השגחתה של אישה סיעודית ומבקשת לחזור למשפחתה בראש העין והיא מתנגדת נחרצות להחזיר את הנאשמת למקום שבו התחילה הפרשה, לשוב ולשהות בבית הוריה. הפרקליטות ציינה מספר תסקירי מבחן שם מעודה מציינת על מצבה הנפשי, על נטיות אובדניות ודיכאונות תוך כך שאינה פונה לטיפול בנושא.
בהחלטת בית המשפט ציין השופט עידו דוריאן כי יהיה המשך ליווי של המפקחים שכבר אושרו לאורך שעות היממה ולא יוכל להיעתר לבקשת הסנגור להרחבת שעות ההתאווררות. מאחר ולא חל שינוי מהותי בנתונים של מעודה כולל טיפול בקהילה אלא שינוי שלילי מנקודת המבט של התביעה על מצבה של מעודה ביטול מעצר הבית וחזרה לראש העין נדחית על ידי ביהמ”ש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן