ביה”ס “ניצני המדע” זכה במקום השלישי בתחרות ארצית לחקר החלל והאסטרונומיה

התחרות פועלת תחת סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע והטכנולוגיה, בשיתוף הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה באגף מדעים א’ במזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, בשיתוף ובביצוע של המרכז הישראלי למצוינות בחינוך ובחסות קרן המלגות הממשלתית הפועלת במשרד המדע להנצחת מורשתו של טייס החלל אילן רמון.

לתחרות ניגשו מעל 260 בתי ספר מכל הארץ. לגמר עלו 10 בתי ספר ביניהם ביה”ס “ניצני המדע” היחיד מהעיר רחובות, שהבוקר הגיע למקום ה-3 בתחרות הארצית. בנבחרת השתתפו 13 תלמידים ותלמידות משכבת ו’ שנדרשו לבצע משימות שונות, השתתפות בחידונים בזמן אמת מול בתי ספר אחרים בנושאי משימות חלל, מערכת השמש, גשושיות, הכנת יום שיא לקהל הרחב בנושא הנעה רקטית, שיגור טילים, ניסוי מדעי “מד אור”, בניית דגמים של גנימד (ירח של צדק) ושל גשושית שתבצע בו משימת חקר ועוד. את הנבחרת ליוו והדריכו צוות מדעים של ביה”ס, המורות נויה סאמר ויעל נחום, בליווי יורם גלזר, מתנדב “ידיד לחינוך”, יעקב כהן (שביט), סבא של התלמיד איתי המשתתף בתחרות, מיכאל ליארזי, אבא של אמיר שהשתתף גם הוא. תודות למתנדבים שהעשירו את התלמידים בידע רב בתחום החלל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן