news08.net/ads.txt

ביוזמת חברי המועצה, גיא צור, אבי קינד ופנחס הומינר: חניה חינם בכחול לבן ברחבי העיר (כולל פארק המדע) עד אחרי סוכות

בהתאם לאישור מועצת העיר בעבר, עיריית רחובות מאפשרת חניה חינם במקומות המסומנים כחול לבן ברחבי העיר, כולל פארק המדע, בחגים וימי מועד לאורך השנה. אחד מהם הוא יום לפני ערב ראש השנה ובערב ראש השנה, ובהתאם להחלטה בחג ובימי החופש החניה בעיר תהיה חינם.

בשיחה של מנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי, עם ראש העיר רחמים מלול, הוחלט לאשר חניה חינם גם לאורך השבוע הבא ועד אחרי חג הסוכות, מעבר לימים הפטורים. ראש העיר נתן את ברכתו ליוזמה כל זאת על מנת להקל על התושבים לרכוש ללא דאגות חניה, ולעודד את הרכישה בעסקים המקומיים, ובפרט בימים אלה שלפני החג ולקראת הסגר הצפוי. כזכור, מועצת העירייה של רחובות אישרה לפני כשנה הצעה לסדר שהגישו חברי המועצה גיא צור, פנחס הומינר ואבי קינד, והוחלט כי עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול לבן בכל רחבי העיר, בערבי החג ובמועדים קבועים לאורך השנה.

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה: ״אני שמח לראות כי ההצעה שלה הייתי שותף מיושמת בשטח, והתושבים נהנים מחניה חינם. הארכת המועדים מעבר להחלטת המועצה תאפשר לחזק את העסקים המקומיים בפרט לאור הסגר הצפוי, שנה טובה ומתוקה לכל התושבים״.

רחמים מלול, ראש העיר: ״חשוב לנו להקל על תושבי העיר, וגם לחזק את העסקים המקומיים ברחבי העיר לקראת החג והסגר הצפוי. אנו מאחלים לכל תושבי ותושבות העיר שנה מבורכת ובריאה״.

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, שילוט פיקוח ושיטור עירוני: ״אנו שמחים לאפשר לתושבים להתכונן לחג ללא דאגות חניה, חשוב לציין כי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר.אני מאחל לכל תושבי רחובות שנה טובה ובריאות איתנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן