news08.net/ads.txt

ביום ההולדת של בנו: אגדת הכדורגל, יצחק שמחי, שאימן את מכבי שעריים בשנות ה60′ המוצלחות הלך לעולמו

בגיל 89 יצחק שמחי, אגדת הכדורגל של מכבי שעריים עצם את עיניו בפעם האחרונה. שמחי נפטר אתמול בערב בבית החולים, לאחר ניתוח שעבר ברגל והסתבך. הלוותו תצא בשעה 15:00 מבית העלמין בשכונת שעריים, השכונה בה גדל.

שמחי החל את קריירת האימון בנוער של מכבי שעריים, בימים בהם היו”ר היה האיש הכל יכול, יהודה מדהלה שהקים את הקבוצה. מהר מאוד מצא את עצמו שמחי על הקווים של הקבוצה הבוגרת, בליגה הראשונה בישראל, והוביל אותה לניצחונות גדולים על בית”ר ירושלים ושתי התל אביביות, הפועל ומכבי. עם שמחי הגיעה הקבוצה המקומית להישגים הגדולים שלה כולל גמר גביע המדינה מול הכח מכבי רמת גן, למרות ההפסד בסיום לצד התמקמות במרכז הטבלה ומעלה במשך שנים.
16832212_10210180315438333_399900133468491599_n (1)
שמחי היה כותב דרשות מדופלם והייתה לו שפה עברית ברמה גבוהה, בין היתר פירש את התנ”ך והיה מלמד ילדי מצווה בהתנדבות מלאה לקראת עלייתם לתורה.

בדברי הספד ששלחו חבריו לעבודה מהמרכז לחקר גרעיני בנחל שורק על אבי יצחק שמחי, נכתב ״יצחק היה אחרון המוהיקנים, אב רוחני שידע להושיט יד בעת צרה איש אוהב ספר וספורט”. בנו, דורון שמחי, כתב בעמוד הפייסבוק: “האהבה לספורט שרכשתי מאבי שהיה מאמן כדורגל מצליח בשנות השישים ליגת העל (בזמנו לאומית) מלווה אותי לאורך כל הדרך. התכונות המיוחדות שלך היו רבות, היית תלמיד חכם כתבת ספרים, לימדת ילדים בהתנדבות לבר המצווה, נמשיך בדרכך”.

הבן תמיר הוסיף: “אבא יקר שלי, איך החיים מלאי תהפוכות. היום יום הולדתי וזה היום בו עלית השמימה. תמיד היית שונה ובלתי צפוי, אבל להפתיע ביום הולדתי? אתה כבר חסר, מה עם איזו אימרת שפר? מה עם עוד הצעת נישואין לאמא? קראת לי תמרוז כמו סבתא מרים ומעט התרסת בפני אמא שהיא אוהבת אותי יותר. תודה על כל מה שקיבלתי מימך, אהבת הבריות, לכבד את האדם, פירשת את התנ”ך, היית כמעין המתגבר, חכמתך ושנינותך היו לשם דבר. תמיד אמרת ש’דרך ארץ קדמה לתורה’. נמשיך לפסוע בדרכך באהבה וגעגועים”.

שנות ה60 של שעריים: חשיפה גדולה בעידן המאמן  יצחק שמחי
שנות ה60 של שעריים: חשיפה גדולה בעידן המאמן יצחק שמחי

אבי נדב, נכדה של אחותו של שמחי ז”ל העריץ אותו מאוד. “הוא היה איש יקר מאוד עבור כולנו, עברנו אצלו את החגים והזיכרונות ממנו הן של אדם חכם, משכיל מאוד ומצחיק מאוד, איש ידע שהיה פותר את התשבצים כמו שאחרים מפצחים גרעינים. למדתי ממנו הרבה והחוברת האחרונה שהוא הביא לי הייתה על תולדות מכבי שעריים ומרמורק שערך בכתב ידו עם תמונות שהוסיף וקטעי עיתונות”.

למען הקהל שירצה לחלוק כבוד אחרון לשמחי: הלוויה תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין שעריים (ליד קבוצת שילר) והשבעה תתקיים בבית המנוח, ברחוב מנשה קפרא 21. יהי זיכרו ברוך.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן