news08.net/ads.txt

ביום השנה לנפילתו בשבי נחנך מבנה חדשני בקריית החינוך ע”ש רון ארד

מבנה

32 שנה שנה לאחר נפילתו של הנווט רון ארד נחנכו שלושת האגפים הראשונים בעלות של כ-30 מיליון שקלים. בשבוע הבא צפויה להתחיל בניית האגף הרביעי. סה”כ אומדן הבניה בבית הספר: כ-60 מיליון

מבנה חדשני הכולל כיתות עם קירות שקופים, מרחבים פתוחים להצגת תוצרי למידה, משרדים משותפים למורים ואמצעים טכנולוגיים המקדמים למידה עדכנית ורלוונטית – נבנה ונחנך השבוע ברחובות, בבית הספר על שם רון ארד, בשכונת רחובות ההולנדית שנפתח לפני חמש שנים. המעמד המרגש התקיים בדיוק ביום השנה ה-32 לנפילתו כאשר בשלב זה הושקו שלושה אגפים מתוך שישה. החלק השני בבניה, שעלותה הכוללת כ-60 מיליון שקלים, יחל בשבוע הבא, באמצעות ה.ל.ר.

חנוכת המבנה התקיימה במעמד ראש עיריית רחובות רחמים מלול וסגנו – מחזיק תיק החינוך זהר בלום, המנכ”ל דורון מילברג, חבר המועצה אבי קינד וכן מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן, הצוות החינוכי בהנהגת המנהלת קרן שחל, הורים ותלמידים – אשר השתתפו בטקס והציגו קטעי קריאה העוסקים ברון ארד ובתרומתו למדינת ישראל.

בית הספר החל כתיכון ברוח פדגוגיית ההייטק היי, הוא משלב הוראה ולמידה מסורתיות לצד פדגוגיה חדשנית ונמצא עדיין בתהליך הצמחה, כאשר השכבה הבוגרת בבית הספר כיום היא שכבת י”א. המבנה החדש אשר נחנך בטקס מייצג את רוח המוסד – לצד פריטים מוכרים כמו שולחנות וכיסאות תלמידים, לוח וברזיות, ניתן למצוא גם אלמנטים חדשניים והמבנה תוכנן בקפידה על ידי מומחים מתחום האדריכלות והבינוי, שפעלו בשיתוף הנהלת בית הספר, על מנת להפוך את התיאוריה למציאות ולהטמיע, הלכה למעשה, את הגישה הטוענת כי על מבנה בית הספר לשרת את מטרותיו וערכיו של המוסד.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן