news08.net/ads.txt

ביום חמישי בבוקר: יפורסמו השיבוצים לילדים בגילאי 3 לגני טרום-טרום חובה

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת את אתר השיבוצים לגני הטרום-טרום חובה לצפייה החל מיום חמישי, ה-9.7.20. הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר, יוכלו לעשות זאת באמצעות אתר השיבוצים החל מיום חמישי הקרוב ה- 9.7 ועד ליום ראשון, ה-19.7. בוועדת הערר שתדון בבקשות ההורים נציג ציבור, נציג פדגוגי, מנהלת המחלקה לגיל הרך ורכזת רישום, היא מפוקחת על ידי מבקר העירייה .

הקריטריונים שיעמדו בפני וועדת הערר: בקשות על בסיס מקרים רפואיים – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי המקצוע הרלוונטיים; בקשות על בסיס מורכבות משפחתית – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי מקצוע רלוונטיים; בקשות על בסיס מרחק; בקשות על בסיס חברים.

תשובות על הערר יישלחו ישירות להורים באמצעות הדוא”ל.

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: “גם בימים אלה שבהם אנו עוסקים בהתמודדות עם נגיף הקורונה, אנו עם הפנים קדימה וממשיכים להעניק את השירות הטוב ביותר להורי רחובות”.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: “מחלקת גני הילדים באגף החינוך עושה מאמץ למרות העומס שיצרה ההתמודדות עם הקורונה – להמשיך ולטפל בענייני השגרה. אני מודה לכל הצוות שלקח חלק בהשלמת הפרויקט”.

כדי לצפות בשיבוצים יש להיכנס לאתר העירייה ביום חמישי הקרוב, החל מהשעה 9:00. לפרטים נוספים ניתן לפנות לאגף החינוך והנוער באמצעות הטלפון- 08-9392359/2657 

או באמצעות המייל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן