news08.net/ads.txt

ביום ראשון: ערב התרמה לניצולי שואה, מופעים קורעים מצחוק ב”סטנדאפ פקטורי”

קשיש

ביום ראשון יתקיימו מופעי סטנדאפ קורעים מצחוק עם סטנדאפיסטים מן השורה הראשונה ב”סטנדאפ פקטורי” בתל אביב כאשר כל ההכנסות יועברו לטובת “בית מורשת השואה”, מועדון חברתי שמטרתו לסייע לניצולי שואה.

הסטנדאפיסטים שאמורים להופיע הם יונתן ברק, יוחאי ספונדר, אסף יצחקי, גדי וילצ’רסקי, שגיב פרידמן, אסף מור יוסף, דודי ארבלי, גיורא זינגר, יוסי גבני ו-בן בן ברוך כאשר כולם נרתמים למטרה החשובה ועולים אל הבמה בהתנדבות.

“על פי הקרן לרווחה לניצולי השואה כיום, חיים בישראל כ-230,000 ניצולי שואה. כ-60,000 מהם חיים מתחת לקו העוני. האמת היא שאין באמת מספיק אנשים שדואגים להם שיחיו את שארית חייהם בכבוד ובשפע. אז קמנו קבוצת “רוח התנדבות”, קומיקאים ואזרחים מודאגים כאחד ובשיתוף פעולה מלא עם מועדון ‘סטנדאפ פקטורי’ והחלטנו להתנדב ולהופיע – גם על הבמה וגם בחזית החברתית”, אומרת שירה ג’רבי, שהרימה את הכפפה וגייסה את ארז בירנבוים ודודי ארבלי לאירוע ההתרמה.

ג’רבי הוסיפה כי: “במדינת ישראל נפטרים כל יום כ-40 ניצולי שואה. אם אנחנו לא נדאג להם עכשיו לא בטוח שתהיה לנו הזדמנות בעתיד ואם אנחנו לא נדאג להם, אף אחד אחר כבר לא ידאג להם. ניצולי השואה צריכים את המעט הזה”.

לרכישת כרטיסים בעלות של 80/90/100 ש”ח המועברים במלואם כתרומה: 03-6762939 או בלחיצה על הלינק:  https://goo.gl/F98Dhf

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן