news08.net/ads.txt

ביום ראשון: עיריית רחובות מקימה מתחם בדיקות נוסף ללא צורך בהפניית רופא

העירייה ממשיכה להוריד חסמים עבור התושבים, הפעם לטובת מי שאין להם רכב: לאחר הצלחת מתחם הבדיקות ברכב ביומיים האחרונים, העירייה קוראת למי שרוצה להיבדק להגיע ביום ראשון הקרוב ל’ בתשרי 18.10 במתכונת פנים מול פנים, בהגעה רגלית ולא ברכב.

הבדיקות יתקיימו במתחם ביה”ס מעלות משולם, ברחוב שי עגנון 1 , בין השעות 14:00-20:00. הבדיקות הינן ללא תשלום ואין צורך בהפניית רופא/ה, יש להביא תעודה מזהה. ביומיים האחרונים (14-15.10) עיריית רחובות פתחה את מתחם הבדיקות העירוני באתר הפרדסנות במתכונת Drive-In, לבאים ברכב, לתושבים שבקשו להיבדק ללא הפנייה מרופא/ה. בתוך יומיים נבדקו כ-1550 איש.

לטובת תושבות ותושבים שלא התאפשר להם להגיע לבדיקות הקורונה במתחם הפרדסנות, או שאין ברשותם רכב- העירייה פותחת מתחם בדיקות במתכונת walk-in שיתקיימו פנים מול פנים, בכניסה רגלית למתחם הבדיקות.
תושבים שרוצים להיבדק יוכלו להגיע ביום א’ הקרוב (18.10) לביה”ס מעלות משולם, ברחוב ש”י עגנון 1 החל מהשעה 14 ועד 20 הבדיקות יתקיימו בבית הספר תוך הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות – שמירה על מרחק של לפחות שני מטרים מאדם לאדם ועטיית מסכות.

באמצעות מבצעי הבדיקות היזומות שמנגישה העירייה לתושבים ניתן לגלות חולים “סמויים”, המדביקים אחרים ללא ידיעה ובכך להוריד את שיעור התחלואה בעיר, ולקטוע את שרשרת ההדבקות.

‏ראש העיר רחמים מלול: “אנו ממשיכים לפעול בכל המישורים על מנת לעצור את שרשרת ההדבקות בעיר. אחד מהם הוא הורדת החסמים בבדיקות הקורונה, על מנת שנוכל לגלות ולבודד את מי שחולה באמת. השבוע עשינו זאת באמצעות מתחם הדרייב-אין שהצליח מעבר לכל הציפיות. כעת אנו מאפשרים לתושבים שאין להם רכב וגם לתושבים נוספים שחפצים בכך- להגיע להיבדק. רק ביחד נוכל לנצח את הקורונה ברחובות, ולחזור לצבע הירוק”.

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: “כל מי שיש לו חשש שהוא חולה בקורונה או שנחשף לחולה קורונה ולא קיבל עד כה הפנייה לבדיקה מרופא – בואו להיבדק, עכשיו זה הרבה יותר קל. חשוב שנגלה מי חולה על מנת שהוא לא ידביק את הסביבה שלו. רק ככה נעצור את התפשטות הנגיף בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן