news08.net/ads.txt

ביום שישי בגן יבנה: בדיקות קורונה לצוותים החינוכיים ולתושבים ללא צורך בהפניה; פארק רמון עלול להיסגר שוב

גן יבנה ממשיכה במגמה ונחשבת ליישוב ירוק עם 26 חולים פעילים בלבד ו-57 מבודדים ביישוב. דרור אהרון: “חייבים להמשיך ולשמור על המצב הזה, זה בידיים שלנו”.
רק לפני מספר שבועות נסגר פארק רמון בעקבות התקהלויות רבות. היום (שני) הודיע אהרון כי הפקח שהוצב במקום ביצע אכיפה לאור אי עטיית מסיכה, “לא נרצה לסגור שוב אנא הקפידו על מסיכות זה מציל חיים”.
במסגרת המאמצים של המועצה לשמירה על יישוב ירוק ביצע אהרון פנייה באמצעות היקל”רית, לירן אשכנזי, לפיקוד העורף במטרה לבצע ביישוב בדיקות לגננות ולסייעות בגני הילדים ביישוב. לשמחתם, המועצה קיבלה תשובה חיובית וכך יוכלו לבצע מעקב לגבי רמת התחלואה במערכת החינוך במטרה לשמור עליה נקייה, לשמור על בריאות הצוותים והילדים ולאפשר פתיחה רציפה שלהם לאורך זמן.
בנוסף, פיקוד העורף התבקש לאפשר גם לתושבים לבצע בדיקות קורונה ללא צורך בהפניה מרופא ובתיאום מראש (כדי למנוע התקהלות). ביום שישי הקרוב יתקיים באמצעות עובדי המועצה מתחם לבדיקות קורונה בחניה של בית הספר רבין ובה יבוצעו בדיקות בין השעות 9-11 לצוותים החינוכיים בצורה מרוכזת. בין השעות 11:00-14:00 יתבצע בדיקות לתושבים שיחפצו בכך בתיאום מראש וקביעת תור דרך המוקד העירוני ללא צורך בהפניה. חשוב מאד לכל תושב שרוצה להיבדק – רק בתיאום מראש וקביעת תור מול המוקד העירוני, מי שלא יקבע לא יוכל להיבדק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן