news08.net/ads.txt

ביום שישי הבא: מרוץ גדרה ה-4 בסימן אהבת חינם

מירוץ גדרה הרביעי יתקיים בחג חנוכה ויציין את יום הולדתה ה-137 של המושבה. ראש המועצה המקומית יואל גמליאל: “אני מזמין את קהילת גדרה להשתתף במירוץ הרביעי ולציין גם את חג החנוכה וגם את יום הולדתה ה-137 של המושבה באווירה מיוחדת, ספורטיבית וקהילתי”.

אחרי שנה של הפסקה בגלל מגבלות הקורונה – בשבוע הבא ייערך מרוץ גדרה ה-4. המירוץ, יתקיים בחג חנוכה יום שישי (3.12), ביום הולדתה ה-137 של המושבה ובסימן המסר החשוב – אהבת חינם. נקודת הכינוס וחלוקת ערכות תתקיים בגן בילו ברחוב הורביץ ושערי הזינוק והסיום ימוקמו ברחוב פוקס הצמוד לחניון מכבי.

במסגרת המירוץ צפויים להשתתף מאות תושבים, צעירים, מבוגרים ורצים מקצועיים. המירוץ יכלול שלושה מסלולים תחרותיים – 10 ק”מ, 5 ק”מ, 2 ק”מ ומסלולים עממיים למרחקים של 1.2 ק”מ ו- 300 מטר. המקצים התחרותיים מדידים באמצעות צ’יפים אלקטרוניים.

פרסים יחולקו למנצחים הכללים במקצה 10 ק”מ, כאשר הפרס למקום ראשון במקצים נשים/גברים הוא 1,500 ₪. הפרס למקום שני מקצה נשים/גברים הוא 750 ₪. הפרס למקום השלישי נשים/גברים הוא 500 ₪. 

זה המקום לציין כי המסלולים התחרותיים, 5 ק”מ ו-2 ק”מ וכן המקצים העממיים יהיו נגישים לאנשים עם צרכים מיוחדים. מסלול 10 ק”מ יהיה נגיש חלקית.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “גדרה מובילה באיכות חיים ומעודדת אורח חיים בריא. אני מזמין את קהילת גדרה להשתתף במירוץ הרביעי ולציין גם את חג החנוכה וגם את יום הולדתה ה-137 של המושבה באווירה מיוחדת, ספורטיבית וקהילתית “.

ההרשמה בעיצומה ותסתיים בתאריך 29.11.21. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן