news08.net/ads.txt

ביום שלישי בבית העם: “האלמנה העליזה”, התיאטרון המוזיקלי של הונגריה חוזר לישראל

עכשיו בישראל: התיאטרון המוזיקלי ההונגרי עם האופרטה האהובה “האלמנה העליזה” של פרנץ להאר בניצוחו של של פאל פרקש (Pál (Farkas ובבימויו של בוז’או ג’וזף (Bozsó József), מנהל התיאטרון המוסיקלי ההונגרי.

המופע יוצג בישראל בין התאריכים 25.1-5.2  במספר ערים ברחבי הארץ : אשדוד, חולון, באר שבע , כרמיאל, ירושלים ועוד. המופעים הקודמים של התיאטרון המוזיקלי ההונגרי שהועלו בישראל, האופרטה “ברון הצוענים” והאופרטה “דם וינאי”, זכו  להצלחה מסחררת.

התיאטרון המוזיקלי ההונגרי The Hungarian Music Theatre מורכב ברובו מזמרי ורקדני האופרה הלאומית, כולל הסולנים המובילים. את המופע תלווה התזמורת הסימפונית חיפה ובכיכובה של  זמרת הסופרן הבינלאומית אדית וורוש  (Edit Vörös). “האלמנה העליזה”, אופרטה ווינאית מאת פרנץ להאר (1905) היא בין האופרות הבודדות בעולם שנכתבו על שמחת החיים ועל יופיים של החיים.

סיפור המחזה הוא על גורלה של מדינה ענייה  שבנקאי החצר הזקן שלה נושא לאשה את חנה, צעירה יפהפייה וחסרת פרוטה. מיד לאחר נישואיהם, מת הבנקאי ומוריש את כל רכושו לרעייתו, רכוש שמכיל את רוב משאבי המדינה. בכירי המדינה מוכנים לעשות הכל על מנת לעצור את הצעירה מלהינשא שוב ולהציל את כספי המדינה מידיה. למרבה המזל, האהבה שכובשת את כולם, למרות שהיא לא עוזרת לפתור את הדאגות, מובילה את הדמויות לסוף טוב דרך מוסיקה סוחפת, הרבה אי הבנות מלאות הומור וריקודים משעשעים.

*הצגות “האלמנה העליזה” בישראל יוצגו בשפה ההונגרית עם תרגום לעברית ורוסית. משך המופע: שעתיים כולל הפסקה. מחיר הכרטיס : 215-329 ש”ח. המופע יתקיים ביום שלישי, 5.2, בשעה 19:00 בבית העם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן