ביחידה לקידום נוער אשדוד זוכרים ומוקירים

היחידה לקידום נוער בעיריית אשדוד מקיימת טקסים ופעילויות שונות אשר מהווים הזדמנות חשובה עבור הנערים, ללמוד על ההיסטוריה, להתחבר לזיכרון ולקחת חלק פעיל בהנצחה

במסגרת פעילותה הענפה לאורך השנה, קיימה היחידה לקידום נוער באשדוד טקסים מיוחדים לציון יום השואה ויום הזיכרון, בהם התארחו אישים מהעיר שאיבדו את קרוביהם בטבח שהתרחש ב-7 באוקטובר

היחידה לקידום נוער באשדוד שפועלת במסגרת המחלקה למניעת נשירה וקידום נוער, בניהולה של גב’ אירנה קליינרמן, מספקת מענה מעמיק וכוללני לנוער מנותק ובסיכון ומדגישה את חשיבות הנצחת חללי צה”ל ויקירי העיר וחיזוק הערכים בקרב הדור הצעיר.

במסגרת זו, היחידה מקיימת טקסים ופעילויות שונות אשר מהווים הזדמנות חשובה עבור הנערים, ללמוד על ההיסטוריה, להתחבר לזיכרון ולקחת חלק פעיל בהנצחה.

כך לדוגמא, במהלך יום השואה ויום הזיכרון, היחידה לקידום נוער באשדוד קיימה טקסים מרגשים לזכרם של יקירי העיר שנפלו. הטקסים, שהתקיימו כחלק מפעילותה השנתית הענפה של היחידה, אירחו דמויות יקרות שחלקם איבדו את יקיריהם בטבח שארע ב-7 באוקטובר:

ביום השואה, אירחה היחידה את ניצול השואה סידני ארוש, מנהל עמותת מופ”ת, שסיפר סיפור אישי נוגע ללב על הישרדותו בתקופת השואה.

ביום הזיכרון לחללי צה”ל, התארחו בטקס יוכי מוזס, אמה של אור ז”ל, קצינה שנפלה בקרבות ה-7 באוקטובר, ואיליה בוטלין, חבר של החייל דוד רטנר ז”ל, שנפל גם הוא באותם קרבות. נערי היחידה הנחו את הטקסים, שרו שירים לזכר הנופלים וניגנו לכבודם.

כחלק מפעילות ההנצחה, היחידה מתכננת סדנת בישול במהלכה יכינו בני הנוער את המאכלים שאור מוזס ז”ל ודוד רוטנר ז”ל אהבו. המתכונים יעלו לאתר “מתכון עם זיכרון” כחלק מפרויקט התנדבות.

רחלי בן זכרי, מנהלת היחידה לקידום נוער אשדוד:

“ימים אלה היו מרגשים, עוצמתיים ומשמעותיים מאוד. חשוב לנו להנחיל ערכים של זיכרון, הערכה ואחדות בקרב בני הנוער תוך שימוש בדרכים ייחודיות ומרגשות. אנו מאמינים כי פעילויות אלה תורמות לחיזוק הקשר בין בני הנוער לעיר וליקיריה, ומעניקות להם תחושת שייכות וחיבור למורשת”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: באדיבות היחידה לקידום נוער אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן