news08.net/ads.txt

בי”ח הרצפלד: הרופאים ישבתו מחר

בית חולים

בשל דרישת הרופאים  להמשך המימון של 600 תקני הרופאים שניתנו לבתי החולים בתקופת הקורונה – תקיים מחר (ב’) הסתדרות הרופאים שביתת אזהרה בת יממה בבית חולים הרצפלד בגדרה ובקופות החולים. הבוקר שוגרו למוסדות הרפואיים הנחיות מפורטות בדבר היקף צמצום הפעילות, ואלא אם יחליט משרד הבריאות לבקש צו מניעה נגד השביתה – היא תתקיים כמתוכנן.

 

על פי ההנחיות שקיבלו בתי החולים והקופות, בתי החולים יפעלו במתכונת שבת. תורנים במחלקות יגיעו לתורנותם כרגיל, אך על יתר הרופאים נאסר להגיע לעבודה. עוד עולה מההנחיות כי שירותי דיאליזה דחופים, טיפול נמרץ, חדרי מיון, חדרי לידה ופגיות כפי שניתנים במתכונת שבת וחג, כך גם יינתנו במהלך השביתה. המשמעות היא שטיפולי דיאליזה יינתנו כרגיל, כמו גם טיפולים לחולים אונקולוגיים.

חדרי המיון יעבדו במתכונת שבת עם כוח אדם מצומצם. הניתוחים יבוצעו לאחר אישור מוועדת החריגים של הוועד בבית החולים, והמערך האמבולטורי בבתי החולים ומרפאות החוץ צפויות לשבות. גם אשפוז היום הפסיכיאטרי יושבת וטיפולי IVF גם הם יופנו לוועדת חריגים.
בקופות החולים הסניפים יושבתו אך מכוני הגסטרו, טיפולי יום, סקירת מערכות לנשים הרות, טיפולים לחולים אונקולוגים וטיפולי IVF – יפעלו כרגיל. יצוין כי מידת הציות להנחיות ההסתדרות הרפואית עשויה להשתנות בין בתי החולים וקופות החולים, ובחלקם היא צפויה להביא לשיבוש משמעותי לעומת כאלו שלא.

מבי”ח הרצפלד נמסר: “זו שביתה ארצית והיא אמורה להתקיים גם אצלנו מחר. נכון לשעה זו, אנו לא יודעים כיצד זה יתנהל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן