news08.net/ads.txt

ביטול הופעות, לא תותר כניסת הורים ושהייה בגני הילדים | בגן יבנה נוקטים בצעדים חריפים על רקע העלייה בתחלואה

מגמת העלייה בהדבקה הארצית נמשכת וכך גם בגן יבנה לכן הוחלט במועצה על צעדים מחמירים בכדי להתמודד עם התחלואה. מאז אתמול עלו ביישוב  ב-12 חולים נוספים, כאשר שניים הבריאו וכעת עומדים על 61 חולים מאומתים ברגע זה.
בהתייעצות עם פיקוד העורף ומשרד הבריאות כל המופעים שתוכננו לשבועיים הקרובים מבוטלים ובכלל זה המופע הקרוב של אמיר דדון שתוכנן בפארק ע”ש רונה רמון.
במועצה מזהים מגמה של תחלואה גם במוסדות החינוך, לפיכך לא תותר כניסת הורים ושהייה בגני הילדים (מדובר על כל הגילאים). בבתי הספר היסודיים במועצה ממשיכים כרגע במתווה הקיים (ישיבה בנושא כיתות ה-ו תתקיים במהלך השבוע יחד עם מנהלות בתי הספר ויושבי ראש ההנהגות). דרור אהרון מציין כי המתווה שאושר לתפעול של מערכת החינוך נועד לשמור על התלמידים ועל הצוותים החינוכיים ובמועצה רואים שעשרות בתי ספר וגני ילדים בכל הארץ נסגרים מידי יום. המנהלות הונחו לוודא הקפדה על קפסולות גם בהפסקות, בחדרי המורים ועוד. כרגע נשלחו כיתת גן שלמה והצוות לבידוד ו-2 כיתות בתיכון ובחטיבת הביניים. אהרון הנחה  את המשפחות בהן חולים מאומתים בגילאי בתי הספר -לוודא כי אין מגע כלל בין החולה לילדים.
הפיקוח והמשטרה הונחו להגביר אכיפה בבתי העסק וברשתות הסופרים הגדולות – “לצערי לא כולם פועלים בהתאם להנחיות וחלק כבר קיבלו דו”חות”. לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה, אהרון במסר: “להימנע מחיבוקים, נשיקות, לחיצות ידיים ואי עטיית מסכות הן בכניסה והן בסיום התפילה במיוחד בתפילות השישי”. כמו כן, היום עובדות המועצה החלו לעבור הכשרה כמתחקרות אפידימיולוגיות ברשות עצמה לקטיעת שרשרת ההדבקה והגברת המאבק בתחלואה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן