news08.net/ads.txt

ביממה האחרונה ניתנו 1,547 דו״חות בגין הפרות השונות: 28 דו״חות בגין הפרת חובת הבידוד

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: ביממה האחרונה, ניתנו ע״י המשטרה 1,547 דו״חות בגין ההפרות השונות, מרביתם בגין אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי בניגוד לחוק, ובהם גם 28 דו״חות בגין הפרת חובת הבידוד

 

כוחות משטרת ישראל איתרו הלילה חתונה המונית שהתקיימה בניגוד לחוק באזור יער השלום בירושלים. השוטרים פעלו להפסיק את ההתקהלות ובמקביל רשמו דו״ח על סך 5000 ש״ח לבעל המקום.

המשטרה סגרה אתמול שלושה בתי עסק במרכז תל אביב, לאחר הפרו את התקנות ובכך סיכנו את בריאות הציבור. בין ההפרות: חריגה מכמות קהל מותרת, אי שמירת מרחק וכיו״ב. הבעלים של שני מקומות קיבלו צווי סגירה במקום וכן זומנו לשימוע להיום בפני קצין משטרה ועסק נוסף נסגר בצו למשך חמישה ימים.

בלילה שבין יום שבת ליום ראשון, התקבל במשטרה דיווח על התקהלות המונית וגרימת רעש בבית כנסת בחריש. עם הגעת השוטרים עלה כי במקום היו כ-100 אנשים כשחלקם לא עוטים מסכות על פניהם והם נקנסו בהתאם. בהמשך השוטרים פיזרו את ההתקהלות ההמונית בניגוד לחוק.

פעילויות אלו הן רק חלק קטן מהפעילות שבוצעה אתמול ע״י משטרת ישראל ברחבי הארץ. בנוסף בוצעה כל העת פעילות פיקוח ואכיפה באזורים מוגבלים כפי שהוגדרו ע״י הדרג המדיני, ובתוך כך ניתנו ע״י השוטרים 92 דו״חות בגין יציאה ממקום מגורים באזור מוגבל בניגוד לתקנות.

אמש השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-295 מתחמי בילוי ברחבי הארץ, 94 אולמות אירועים ו-3,181 בתי עסק. 77 בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 290 אזהרות, וב-111 מקומות בוצע דילול קהל. בנוסף בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-1,549 חולים מאומתים וכן ל-1,944 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן