news08.net/ads.txt

בימת הנוער רחובות בפרויקט דיגיטלי לימי המשבר -“תיאטרון בסלון”

פעילות הבימה אמנם בהקפאה, אך האפשרויות לעשייה ויצירה עדיין פתוחות בעידן הדיגיטלי. בבימת הנוער החליטו לצאת בפרויקט דיגיטלי “תיאטרון בסלון” על מנת לשמח את הקהילה בקטעי משחק ושירה מיוחדים שיוכנו על ידי קבוצות התיאטרון והזמר השונות מכל הגילאים. גם עבור החניכים עצמם יש חשיבות גבוהה לפרויקט זה, שכן, אמנים לא אוהבים להפסיק את מלאכת היצירה ולכן הבימה מעניקה להם פלטפורמה דיגיטלית לבטא עצמם גם בימים אלה ולהנעים את זמנם בבידוד.

חניכי בימת הנוער, מכיתות א’ ועד לקבוצת המבוגרים, נתבקשו לשלוח סרטונים שלהם בהם הם יוצרים קטע משחק, מערכון, קטע מוזיקלי וכדומה, כל קבוצה בהתאם לתכנון היצירה שהוחלט לבצע, ובימים אלה יגבשו את כלל הקטעים לכדי סרטונים קונספטואליים מהנים ואף מרגשים.

כמו כן, צפויים גם ביצועים תיאטרליים לשירים Happy birthday, אדוני ראש העיר ועוד. תיאטרון המבוגרים עמל על מונולוגים ומערכונים שונים מכל הז’אנרים – דרמה, קומדיה ועוד.     

לדברי אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: “הפרויקט נועד לשמח את הקהילה ולתת דרור ליצירה, אמנות ותרבות דווקא ובייחוד בתקופה המשונה הזו. אנו ניצור אמנות מעניינת ומגוונת ונפיץ אותה ברבים, כי אם הקהל לא יכול להגיע אלינו, אנחנו נגיע אליו עד הבית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן