news08.net/ads.txt

בי”ס בן צבי סגר את שעריו לאחר שהתגלו מקרי קורונה: “התלמידים יעברו ללמידה מרחוק”

ביה”ס בן צבי ברחובות סגר היום (שלישי) את שעריו לאחר שהתגלו מקרי קורונה רבים. הנגיף התפשט אצל אנשי הצוות, כיתות א’, שכבה ד’, ושכבה ה’. מנהלת בית הספר, נעמי אביעד: “כל מחנכת תשלח לתלמידיה ולהורי כיתתה  את המערכת השבועית והיומית, על מנת שכולם ידעו מה לומדים באותו היום ועם מי מהמורות”.

עוד הוסיפה: ” עברנו את הגל הראשון בשנת הלימודים הקודמת ללא בידוד של כיתות וללא בידוד של אנשי הצוות החינוכי. גם את ביה”ס של החופש הגדול עברנו בשלום. לצערי הרב, משבוע שעבר הקורונה הגיעה גם אלינו ומאז אנחנו יחד בכוחות משותפים פתחנו את שערי בית הספר עבור תלמידינו יום אחר יום. היום הצטרפו מורות, מורים וכיתות נוספים לבידוד. מהיום (שלישי) כל תלמידי ביה”ס יעברו ללמידה מרחוק, עד לערב ראש השנה וכמובן בתקופה שבין החגים. כיתות א’-ד’ ימשיכו ללמוד בימים ראשון-חמישי. כיתות ה’-ו’ ילמדו שישה ימים בשבוע לפי המערכת”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן