news08.net/ads.txt

ביקורת חרום בגן יבנה

דרור אהרון: “המועצה המקומית גן יבנה מתורגלת לצערנו בעמידה מול מצבי חירום

במועצה המקומית גן יבנה נערכה ביקורת תפקוד והכנה לחירום על ידי נציגי רח”ל (רשות החירום הלאומית) ופיקוד העורף.

בביקורת לקחו חלק כל מנהלי אגפי ומנהלי המועצה לאחר הכנה שנעשתה באמצעות אגף הביטחון בהובלת הקב”ט, אמיר גברה. בביקורת הוצגו כלל תיקי החירום של מחלקות המועצה השונות, הוצגו המענים לתרחישים השונים בניהם ירי טילים, רעידות אדמה ועוד ונבדקה המוכנות של כל אחת ממחלקות המועצה.

בביקורת לקחו חלק גם ראש המועצה, דרור אהרון, ממלא מקום ראש המועצה, עו”ד סביון יניב, מנכ”ל המועצה, אילן סויסה, סא”ל לירן אשכנזי, יקל”ר גן יבנה, מרקו אזואלוס ורבים נוספים. בסיום הביקורת התייחסו הנוכחים למוכנות המועצה ובין היתר אמרו “רואים שמדובר ברשות חזקה שנושמת ביטחון על בסיס יומי והדבר מתבטא ברמה הגבוהה שבה חזינו היום במהלך הביקורת”.

לדברי ראש המועצה, דרור אהרון: “המועצה המקומית גן יבנה מתורגלת לצערנו בעמידה מול מצבי חירום שונים ובראשם האיום הביטחוני מרצועת עזה שכולל ירי טילים נרחב לאזורינו. העובדה הזו, יחד עם עבודה מצוינת ומקצועית של הקב”ט ושל מנהלי המחלקות, הובילה לכך שאנחנו עומדים בכל התקנים בהצטיינות יתרה ומשמשים מודל ליישובים רבים בישראל. יש לתושבי גן יבנה על מי לסמוך”.

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן