ביקורת חריפה | ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון: “אעשה כל מאמץ לתקן את החלטת הקבינט”

בפעם השלישית מאז פרוץ הקורונה, ישראל תיכנס בשבוע הבא לסגר שינחית מכה נוספת על מערכת החינוך. הממשלה אישרה הלילה (חמישי) כי כיתות ה’-י’, ששבו לבתי הספר רק בחודש האחרון, לא יחזרו לספסל הלימודים, בעוד בגיל הרך ובכיתות א’-ד’ וי”א-י”ב ילמדו בין השעות 13:00-08:00. עוד הוחלט כי החינוך המיוחד יוחרג מהמגבלות המחמירות וימשיך בפעילות סדירה. ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון מתח ביקורת על התנהלות הממשלה ומודיע כי יפעל לשנות את ההחלטה יחד עם חבריי הרשויות הנוספים.

קרוב לארבעה חודשים מאז נפתחה שנת הלימודים תשפ”א, ובקרב ההורים והמורים חוששים מהפערים הלימודיים הגדולים בעקבות משבר הקורונה. אפרים קובי מתל אביב, הורה לילדה בכיתה ג’ ולילד בכיתה ט’, מודאג מכך שתלמידים נפגעים כתוצאה מהלמידה הממושכת מרחוק, שכרוכה בנתק חברתי ושעות ארוכות מול מסכי המחשבים והניידים.

ראש המועצה, גבי גאון, טוען כי “מערכת החינוך חייבת להמשיך להיות פתוחה”. עוד הוסיף, “חינוך זה אבן יסוד בחיינו ולא פריבילגיה.
אעשה כל מאמץ יחד עם חבריי ראשי הרשויות לתקן את החלטת הקבינט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן