news08.net/ads.txt

ביקורת מס הכנסה: בעלת גן ילדים העלימה 28,380 שקלים

כספים

בביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בערים רחובות, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וגן יבנה, אשר כלל 192 ביקורות, עלה כי בקרב 12% מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין. למבצע שנוהל בראשות פקידת השומה ברחובות, נבחרו, בין השאר, עסקים בעלי מחזור של מעל ל-3 מיליון שקלים, עסקים בענפי השירותים והמקצועות החופשיים, עסקים שנתקבל לגביהם מידע וכד’.

בביקורת בגן ילדים ברחובות, נמצא שבעלת הגן גובה 660 ש”ח לכל ילד עבור החוגים, בגן ישנם 43 ילדים, כל התקבולים מההורים כולל העברות בנקאיות בסכום של 28,380 ש”ח עבור החוגים לא נרשמו בספרי העסק. בעלת הגן טענה: “את הכספים שקיבלתי עבור החוגים מסרתי לבעלי מקצוע” .

במקרים אחרים נתפסו בעל אולם אירועים שלא רשם מקדמה בסך 1,000 ש”ח שניתנה בעבור אירוע בר מצווה שאמור היה להתקיים בסוף אותו חודש. בעל האולם טען “קיבלתי את הצ’ק בערבון לקיום האירוע”; בעלת מכון קוסמטיקה, שלא רשמה חלק מההכנסות במשך כחודשיים בסך של 5,800 ש”ח, החליטה להפיק לקחים וטענה: “לא רשמתי, להבא ארשום בזמן”. במקרה נוסף, בעלת גן ילדים לא רשמה צ’ק דחוי בסך 2,600 ש”ח וטענה: “את השיק קיבלתי רק הבוקר מהורה. בדרך כלל אני מוציאה חשבונית מס קבלה בזמן הפירעון של הצ’ק, ההורה משלם לי כל חודש בחודשו”.

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן