news08.net/ads.txt

ביקורת פתע | לאן נעלמו הבדיקות המדגמיות בכניסה לעיר, שהבטיחו רק לפני חודש ראש העיר ומשטרת ישראל? שלא יחרטטו אתכם!

בואו נתחיל מהסוף: נכון לרגעים אלו, אין בדיקות קורונה מדגמיות בכניסה לעיר לאיתור חולים או חייבי בידוד המפרים את חובת הבידוד. לא שמעתי את זה, לא דמיינתי את זה, פשוט הגעתי לאילת, להרגיש זאת בעצמי. פייר? תושבי אילת, מחרטטים אתכם, שמים אתכם ללעג ולא שומרים על בטחונכם כפי שהובטח רק לפני חודש, בעשרה באוגוסט, עת נשלחה מטעם דוברות עיריית אילת ומשטרת ישראל על פיה סוכם כי כחלק מהמאמץ העירוני למניעת התפשטות נגיף הקורונה, ולבקשת ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי, תקיים משטרת מרחב אילת בדיקות מדגמיות בכניסה לעיר – במחסום הכניסה לעיר על ידי ״מפקדת הקורונה״ של המשטרה המונה 30 שוטרים ועוד 20 פקחים של רשות ההגירה והאוכלוסין. בפועל? נאדה, גורנישט, כלום. אפס פיקוח, אפס בדיקות.

(הכניסה לעיר, צילום: אסף הדר)

בימים כתיקונם כנראה שזה לא באמת היה מעניין אותנו, אולם בימים בהם הוטל סגר על שכונה מסכנה אחת שחטפה את האש (וגם על כך יש לי המון מה לומר – בטור דעה שיעלה מאוחר יותר) – מן הראוי הוא שיתקיימו ההבטחות וההצהרות הפומביות של עיריית אילת ומשטרת ישראל. אז איך זה נראה בפועל? כך:

(הכניסה לעיר, צילום: אסף הדר)

אגב, שי ג’ורנו מנכ”ל יו מג’יק פאלאס פרסם רשומה עם רעיון מעניין: “אם רוצים לפתור לפחות זמנית את בעיית הקורונה, זה מה שצריך לעשות”, כתב, “תוך שבוע לעשות 10 מיליון בדיקות לכל תושבי ישראל. כל מי שנמצא חיובי לנגיף להיכנס לחודש בידוד, בחודש הזה שיחשבו טוב טוב מה עושים קדימה. אין ספק שדורש מאמץ עליון והרבה תכנון, אבל כרגע זה הפתרון הכי טוב!! זה יוריד באופן דרמטי את התחלואה. בווהאן סין עשו זאת ועכשיו – שם אין חולה אחד אפילו”.

אגב, נציין כי הנתונים המעודכנים על ידי משרד הבריאות נכון לאמש: בעיר אילת נמצאו עד כה 516 חולים מאומתים, מתוכם 113 חולים נכון לרגע זה. בשבעת הימים האחרונים אומתו 72 איש שנמצאו חיוביים מתוך 1096 בדיקות קורונה שבוצעו. על כל 10,000 נפש באילת קיימים 20 חולי קורונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן