news08.net/ads.txt

ביקור השרה קארין אלהרר וחבר הכנסת סימון דוידסון ברחובות

 

במסגרת סיור של חברי סיעת יש עתיד בשפלה, נפגשה שרת האנרגיה, קארין אלהרר עם ראש העיר רחמים מלול ומ״מ ראש העיר זהר בלום

בפגישה שהתקיימה היום, יום חמישי 29.9, בין שרת האנרגיה, קארין אלהרר (יש עתיד) לבין ראש עיריית רחובות, רחמים מלול ומ”מ ראש העיר, זהר בלום, הוצגו בפני השרה אתגרי התשתיות בתחום אספקת החשמל והמים לעיר שנמצאת בשנים האחרונות בתנופת פיתוח. לאחרונה, הודות להתערבות השרה, הוסרו מכשולים באספקת המים לשכונות מסוימות בעיר. השרה הבהירה כי בכוונתה לסייע גם בנושאי החשמל שנידונו בפגישה.

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: ״שמחתי לבקר ברחובות. עיר מרכזית שיכולה וצריכה להפוך מרכזית אף יותר – עם חיזוק התעסוקה, התרבות והחינוך בעיר. יש עתיד גדולה תדאג לפיתוח כל עיר בישראל ותפתח את התחבורה, הכלכלה והחינוך באופן שיטיב עם כל תושבי המדינה.״

כמו כן, התקיימה היום ברחובות פגישה בין ח״כ סימון דוידסון (יש עתיד) חבר וועדת החינוך והספורט ויו”ר ועדת המשנה לתקצוב הספורט בכנסת, לבין מ״מ ראש העיר זהר בלום. בפגישה, שה השתתף גם דורון שמחי, מנהל אגף הספורט בחברה העירונית לתרבות וספורט, הצהיר ח״כ דוידסון כי יש בכוונתו לסייע ככל יכולתו לעיר רחובות בהקמת מתקני ספורט בהתאם לקולות קוראים של משרדי הממשלה.

מ״מ ראש העיר רחובות, זהר בלום: ״אני מודה לשרת האנרגיה קארין אלהרר על הנכונות לסייע לתושבי רחובות. רחובות עיר עם הגירה חיובית הודות למערכת החינוך מספר אחת בישראל והודות להתפתחותה בכל התחומים בשנים האחרונות. יחד עם זאת, אנו נתקלים באתגרים לא פשוטים בבניית התשתיות מול משרדי הממשלה והחברות הממשלתיות, הפגישה עם שרת האנרגיה בהחלט הועילה לקידום הנושאים הדחופים שעל הפרק. נושא הספורט חשוב מאוד לאורח חיים בריא, במיוחד כשמשרישים אותו מילדות. ח״כ סימון דוידסון חי ונושם ספורט כל שנותיו, ניסיונו העשיר ושיתוף הפעולה שלו עם ראש אגף הספורט דורון שמחי, בהחלט יכולים להעניק דחיפה קדימה לתשתית מתקני הספורט בעיר״.

שרת האנרגיה, חה”כ סימון דוידסון וחה”כ יוראי להב הרצנו ביקרו היום גם ביבנה ובנס ציונה הסמוכות, שם נפגשו עם גורמים בעירייה ועם תושבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן