news08.net/ads.txt

ביקור מוצלח של 170 מפקחים ועובדי משרד החינוך

 

מנהל מחוז דרום במשרד החינוך רם זהבי השיק את מיזם תיירות חינוכית בקרית גת

במהלך יום אתמול (ראשון) אירחה העיר קרית גת את 170 מפקחי מנהלי ועובדי משרד החינוך מחוז דרום לביקור מעשיר בו יצא לדרך מיזם תיירות חינוכית בעיר קרית גת. ראש העיר אבירם דהרי ,המשנה לרה”ע והממונה על החינוך חיים אברג’ל ,סגנית ראש העיר מוריה זגורי, מנכ”לית העירייה רבקה בוזגלו וכמובן זהבה גור מנהלת אגף החינוך אירחו את רם זהבי מנהל מחוז דרום ואת צוותי הפיקוח הניהול ועובדי המחוז.

הביקור החל בספורטק החדש בנקודת המפגש הראשונה במרפסת העליונה של מתקן האקסטרים ,שם ביקש מנהל המחוז להמחיש למבקרים ולצוותי הפיקוח את סדרי הגודל של הסכמי הגג, הבניה האינטנסיבית, הגידול באוכלוסייה והשפעותיהם על צרכי מערכת החינוך מבחינת בניית מוסדות חינוך, תוספת כתות, שעות לימוד וצוותי הוראה. משם פנו האורחים לחנוך את שני בתי הספר החדשים בכרמי גת בי”ס בגין ובי”ס שלהבות חב”ד.

ראש העיר אבירם דהרי ורם זהבי ברכו על פתיחת שני בתי הספר במענה לאוכלוסיית הרובע והעיר הגדלה בקצב מואץ אליהם הצטרפה יפה בן דוד יו’ר הסתדרות המורים. האורחים סיירו בבתי הספר פגשו בתלמידים ובמנהלות בתי הספר והתרשמו מהסביבה החינוכית והפדגוגיה. לאחר סיור בשני בתי הספר החדשים פנו האוטובוסים לביקור באינטל שם התקבלו ע”י דניאל בן עטר מנכ”ל הפעילות בישראל ומנהל מערך הייצור העולמי של אינטל בעולם. דניאל סיפר על תנופת הפיתוח של מפעלי אינטל בעולם ועל הבניה של המפעלים החדשים בקרית גת,זה הנבנה בימים אלה ואלה העתידים להיבנות. בסוף הביקור באינטל זכו האורחים בתצפית מגג הבניין על הבנייה המתחדשת של התעשייה.

במושב הסיכום באשכול הפייס סיפר רם זהבי בהרחבה על מיזם התיירות החינוכית במחוז ועל יעדיו. קרית גת מתאימה לארח תיירות חינוכית ובתי הספר הם מקומות שניתן לבקר בהם וללמוד על תהליכי הלמידה, ההעצמה של התלמידים והדרך בה עושים מוביליות חברתית הלכה למעשה .

רם זהבי הודה לראש העיר על שיתוף הפעולה והעניק לו אות הוקרה: “על פועלו להפוך את קרית גת מופת וסמל להתיישבות לשילוב הרמוני של ישן וחדש על קידום מערכת החינוך ותלמידיה ומתן הזדמנות שווה להם”. כן העניק רם זהבי בשם מחוז הדרום במשרד החינוך אות הוקרה מיוחד לזהבה גור מנהלת אגף החינוך על פועלה רב השנים למען מערכת החינוך בקרית גת ושיתוף הפעולה ההדוק שלה מול מנהלי ומפקחי המחוז “על תרומתך הייחודית רבת השנים בהתמדה ובמסירות לפיתוח פדגוגיה חדשנית ופורצת דרך“, נכתב באות ההוקרה שהעניק רם זהבי לזהבה.

ראש העיר אבירם דהרי הודה למנהל המחוז ועובדי המחוז  על שיתוף הפעולה והעבודה המשותפת שלנו ביחד העולה על סך חלקיה ,”מטרות משותפות, אחדות ודבקות במטרה תמיד משיגים את התוצאה הרצויה. ביחד ניתן להשיג כל מטרה ולעמוד ביעדים גם אם הם בלתי אפשריים לכאורה. “לא היינו מצליחים בלעדיכם לעמוד בקצב ולהעניק לאלפי התלמידים החדשים בעיר מוסדות חינוך- בתי ספר וגני ילדים מאוישים בצוותי הוראה ומצוידים, כנגד כל הסיכויים הצלחנו בעבודה הדוקה ובמאמצים משותפים . והדרך לפנינו עוד ארוכה ורבה, ציין ראש העיר.

צוותי הפיקוח ועובדי המחוז ציינו בסיפוק את הביקור בקרית גת כמעשיר ומחזק עוד את שיתוף הפעולה של העיר ומשרד החינוך במחוז.

צילום: עיריית קרית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן