news08.net/ads.txt

ביקור פתע בצהרוני חוויות – אמיתי כהן: “נמשיך להיות קשובים לשטח” | צפו בתמונות

לאור תלונות חוזרות ונשנות על ההתנהלות בצהרוני חוויות, הגיעו במהלך היום (שלישי) לביקור פתע, יו”ר רשת חוויות – אמיתי כהן, מנכ”ל הרשת – אלרואי אשרף והסמנכ”ל גולן ביטון, במטרה לעקוב מקרוב אחר הפעילות, להקשיב לצוותים ולשוחח עם הילדים.

“החלטנו לערוך סיור פתע, על מנת להתרשם מהפעילות בזמן אמת, ומצאנו את הצוותים והילדים מרוצים”, מסר אמיתי כהן. “בתוך כך, שוחחנו עם העובדות על ההחלטה להוציא את הכלים החד פעמיים, שמשמעותה בין היתר, הכנסת מדיחי כלים. שמחתי לשמוע שהן תומכות ביוזמה, ונמשיך להיות קשובים לשטח ולשפר את השירות כל העת”.

המנכ”ל אלרועי אשרף הוסיף: “הגענו לראות את הפעילות מקרוב, שוחחנו עם הצוות והילדים והתרשמנו מהעשייה פדגוגית מדהימה של הצוותים. בדקנו את התשתית להנחת מדיחי הכלים בגנים, זאת במסגרת המהלך שיזם יו”ר הרשת, אמיתי כהן, להוצאת הכלים החד פעמיים מצהרוני הגנים. היה לנו חשוב לשמוע מהצוותים כיצד הם רואים את המשמעות ומה ההשלכות של השינוי מבחינתם. זכינו לתגובות חיוביות וטובות, ואני מודה לעובדות המסורות שלנו”.

כפי שפורסם בשבוע שעבר בחדשות אפס שמונה, יו”ר הרשת הודיע בישיבת מועצת העיר האחרונה כי ״לאחר עבודה מקיפה החלטנו להוציא את הכלים החד פעמיים מצהרוני רשת חוויות. זו בשורה גדולה לילדי הצהרונים בעיר ולהוריהם ואני מודה לראש העיר רחמים מלול על תמיכתו ביוזמת רשת חוויות״.

תלונות ההורים הועילו: רשת חוויות עוזבת את החד פעמי ותכניס מדיחי כלים לצהרונים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן