news08.net/ads.txt

ביקוש רב לגני הילדים ברשת “חלומוטף”

נותרו מקומות בודדים, מהרו להירשם! גן חלומוטף.

מתחם הגנים של החברה העירונית מתמודד בימים אלו עם הביקוש הרב לגני רשת “חלומוטף”. בקרוב תחל הבנייה של מתחם גנים חדש בשכונת המדע.

ההרשמה לרשת הגנים “חלומוטף” נמצאת בעיצומה: נותרו מקומות בודדים בלבד בקבוצות הגדולים, על אף הרצון לתת מענה מיטבי לכמה שיותר משפחות. בגנים עצמם מקפידים על יחס אישי ואנושי ולכן ההרשמה מתבצעת רק לאחר פגישת הכרות, הסבר נרחב על הגישה החינוכית וסגנון העבודה כשכל זה מתבצע בהגעה פיזית למתחם הגנים, תוך שמירה על הקשר והמגע האנושי החסר במציאות הטכנולוגית.

הרשת מפעילה שלושה מתחמים בעיר: מתחם הגנים חלומוטף בשכונת רחובות ההולנדית אשר נמצא בקומפלקס “מרכז חלומות”, מתחם הגנים “חלומוטף בפארק” ומתחם הגנים “חלומוטף אחוזת הנשיא”. שלושת המתחמים זוכים להצלחה ולביקוש גדולים בעקבות שפע היתרונות הפדגוגיים המעניקים מענה לגיל ולצרכים ההתפתחותיים של הילד, עם תנאים פיסיים מקצועיים המותאמים להתנהלות היומיומית. בקרוב תחל בניית המתחם הרביעי אשר ימוקם בשכונת המדע. מיטל רוקח, מנהלת תחום מעונות יום של החברה העירונית מסרה: “רשת גני ‘חלומוטף’ פועלת על פי עקרון השנתון כך שכל קבוצת גן מאפשרת לילדים סביבה התפתחותית המותאמת לגילו הכרונולוגי וסגנון העבודה, סדר היום והתכנים נבנים בהתאם. בנוסף, אנו שמים דגש גדול על עבודה בקבוצות קטנות במהלך היום בכדי לתת יחס אישי לכל ילדה וילד בגן”.

מיטל רוקח

יצוין עוד כי עובדי רשת הגנים מעניקים שירות במשך עשר שעות יומיות לילדים ולהוריהם. הרשת מעסיקה צוותי חינוך מיומנים ומקצועיים, העוברים השתלמויות לאורך השנה לצד הדרכות וליווי מקצועי צמוד על ידי מנהלת פדגוגית ומדריכות לגיל הרך. ברשת הגנים מציעים להורים השתתפות בסדרת הרצאות הניתנות ללא תשלום בנושאים הנוגעים לגידול ילדיהם – זאת במסגרת הפרויקט “הורות מא(ע)ושרת”. לדברי הרשת, “אנו מטפחים, משמרים ומעודדים שיתוף פעולה בין הבית לגן, כדי להבין ללמוד ולהכיר את סביבתו של הילד בבית עם הוריו ואחיו ובכך לתת כלים ועזרה בראייה רחבה יותר בכדי לגרום להצלחה בטיפול, בהתמודדות ובזמן האיכות עם הילדים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן