news08.net/ads.txt

בירידה ל-412, דרך הנפת הדגל: תאונה קשה – במעורבות משאית

תאונה קשה בירידה לכביש 412, דרך הנפת הדגל בנס ציונה במעורבות משאית שהתהפכה. הנהג, גבר כבן 50 נפצע קשה כתוצאה מההתהפכות.

ממד”א נמסר כי בשעה 11:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על משאית שהתהפכה ברחוב האימהות בנס ציונה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח שמיר-אסף הרופא גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד”א שלמה יאסו סיפר: “הגענו למקום וראינו משאית הפוכה על צידה ואזרחים מוציאים את הנהג מתוך המשאית כשהוא מעורפל הכרה, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב”.

אור חיים מסעוד לוי חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: “מדובר בנהג משאית שנפצע קשה כתוצאה מהתהפכות משאיתו. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה”. אלי חליווה חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: “עוברי אורח הוציאו אותו מהמשאית ההפוכה כשהוא חבול בראשו ובפלג גופו העליון. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים במצב קשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד .ס
דוד .ס
2 years ago

זה נראה כמו כביש 423 ולא 412

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד .ס
דוד .ס
2 years ago

זה נראה כמו כביש 423 ולא 412

דילוג לתוכן