בית המחבל שהכווין את הפיגוע בו נרצח עידו ברוך ז”ל – מופה

לוחמי צה״ל, שב״כ ומג״ב פעלו הלילה למעצר חמישה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון

במבצע סיכול משותף של כוחות הביטחון במחנה הפליטים נור א שמס, נעצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, תוחקרו מספר חשודים ונסרקו מבנים במרחב. במהלך הפעילות בוצע ירי מסיבי ונזרקו מטענים לעבר הכוחות, שהשיבו בירי.

לוחם צה״ל נפצע באורח בינוני מפגיעת רסיס מטען. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה.

בנוסף, הכוחות פעלו להסרת חסימה באחד המבנים כדי לאפשר את יציאתם הבטוחה בהתאם לצורך המבצעי. כמו כן, לוחמי צה״ל השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות לעבר התקהלויות של חמושים.

הכוחות פעלו בכפרים סילוואד ואבו דיס למעצר שלושה מבוקשים נוספים.

כמו כן, צה״ל מיפה במהלך הלילה את ביתו של אחד המחבלים שביצע את הפיגוע בחמרה בו נרצחו בנות משפחות די ז״ל, ואת בית המחבל שהכווין את הפיגוע בו נפל סמל-ראשון עידו ברוך ז״ל, מגדרה.

המבוקשים שנעצרו הועברו המשך טיפול כוחות הביטחון.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

סמל ראשון עידו ברוך ז”ל

ב-א’ חול המועד סוכות תשפ”ג, 11.10.2022, בעת שעידו אבטח עם צוותו את “צעדת השומרון” סמוך ליישוב שבי שומרון, ירה מחבל מרכב חולף לעבר העמדה שבה שהה ופגע בו. לאחר שפונה לבית החולים “מאיר” בכפר סבא הידרדר מצבו, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

סמל ראשון עידו ברוך נפל בעת מילוי תפקידו ביום ט”ז בתשרי תשפ”ג (11.10.2022). בן עשרים ואחת בנופלו. הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בגדרה. הותיר הורים ושתי אחיות.

לאחר נפילתו בחרו הוריו לתרום את קרניות עיניו להשתלה, משום שידעו שכך היה רוצה, שהרי נשא כרטיס “אדי” לתרומת איברים. “מישהו יהיה עם העיניים השמחות שלו, אנחנו נישאר עם הדמעות ועם החור הענק הזה”, כתבה חברת המשפחה. תרומה זו העניקה מאור עיניים לשני חולים.

אימו ספדה בהלוויה: “התרגשנו עד דמעות במסע הכומתה לסחוב איתך את האלונקה. התפוצצנו מגאווה בסיום המסלול. לא היה מי שלא ידע מי זה עידו ברוך – הלוחם מ’גבעתי’… שתינו בצמא את סיפוריך בנסיעות המשותפות אל ומהבסיס – רגעי חסד”.

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן