news08.net/ads.txt

בית המשפט אישר צו האוסר על מסיבת טבע בשטח השיפוט של תחנת קרית גת

לפני זמן קצר אישרה כבוד השופטת חולתא בבית משפט השלום באשקלון את בקשת משטרת ישראל והוציאה צו למניעת פעולות לפי סעיף 22א לחוק רישוי עסקים האוסר על הפעלת עסק מסוג מסיבת טבע בשטח השיפוט של תחנת קרית גת.

הצו כאמור הוצא על בסיס פעילות חקירתית ומודיעינית אותה קיימו במרחב לכיש ואשר העלתה כי בתאריך 10/09/2020 עתידה להתקיים מסיבת טבע בשמורת פורה בשטח השיפוט של תחנת קרית גת. עוד עלה כי מסיבת טבע נוספת עתידה להתקיים ביום 26/09/2020. לאחר דיון בבית המשפט, במהלכו הוצג על ידי המשטרה כלל החומר הרלוונטי במעמד צד אחד לשופטת, לרבות חלקו של נשוא הבקשה במסיבה והפגנת בקיאותו בניהול מסיבת טבע הכוללת שימוש מופרז בחומרים משני תודעה, החליטה השופטת להיעתר לבקשה והורתה על צו מניעה כאמור.

ככלל, מסיבות טבע המתקיימות באופן לא חוקי ומוסתר מהוות סכנה ממשית לשלום הציבור, בטחונו ובריאותו הן מטבעה כמסיבה ארוכת שעות, בחום הלוהט, תוך צריכה מופרזת של משקאות משכרים ושימוש בסמים מסוכנים, והן גם בשל משבר הקורונה ואיסור ההתקהלויות וקיומם של אירועים לאור העלייה בתחלואה במדינת ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן