news08.net/ads.txt

בית הספר הירוק מרחובות: בגין! מתחילת השנה אספו התלמידים 10,000 בקבוקים למחזור!

בבית ספר בגין מחזור בקבוקים ופחיות הוא לא רק סיסמא, אלא חלק מחיי השגרה תלמידים, הורים, מורים כולם יחד אוספים למען סביבה ירוקה יותר. בשנה שעברה, נאספו מעל 19,000 בקבוקים והשנה נאספו עד כה כ-10,000 בקבוקים והיד עוד נטויה!

בעקבות האיסוף בית הספר זוכה בתלושים לקניית משחקים לרווחת התלמידים, כך שכל כיתה זוכה וכל התלמידים נהנים! לירון סגל, רכזת המדעים, מובילה את היוזמה הברוכה וגורמת לכולם לאסוף, לאסוף ולאסוף הכיתות שאוספות את מירב הבקבוקים זוכות בתעודת הערכה, שעת פעילות חווייתית והכיתות המצטיינות זוכות לתלות לראווה על קירות הכיתה את מפתח ההצטיינות – הרי זהו “המפתח הירוק”.

בכל שבוע אוספים נציגי  מנהיגות ירוקה את הבקבוקים והפחיות ובכל חודש, סופרים ומכריזים בטקס חגיגי ומרגש  על הזוכים בפרסים השונים. לדברי לירון סגל, “היוזמה נותנת לי תחושה של הישג ומאפשרת לי כמורה, לצאת מהלימוד הקונבנציונלי וליישם בשטח הוראה בנושא שמירה על איכות הסביבה וחשיבות המחזור בדרך משמעותית וקרובה לליבם של התלמידים”.

מנהלת בית הספר, רוית קונקס, מוסיפה: אני גאה בכך שבית הספר בגין הוא מקום של חיבורים, במנהיגות הירוקה משתתפים תלמידים משכבות הגיל שונות, הם פועלים יחד, נפגשים ומקדמים את היוזמה, כל זאת מזמן יצירת חיבורים אמתיים וטבעיים בין התלמידים. אני גאה ביוזמה ומודה ללירון  ולנציגי מנהיגות ירוקה. יישר כח!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן