בית הספר לכדורסל של עירוני הפועל לוד חזר לפעילות

פעילות מועדון הכדורסל של הפועל לוד חזרה לפעילות מלאה ומתבצעת באולמות עם מרחבים מוגנים. ההרשמה בעיצומה.

בית הספר לכדורסל של עירוני הפועל לוד חזר לפעילות מלאה

אומר לנו פיני חן, רכז מועדון הכדורסל של הפועל לוד: “אנחנו כאן בשבילכם, תושבים יקרים, כדי לתת לילדים שלכם את הפעילות הכי טובה שיש ולגרום להם לחיוך ולפעילות מהנה ובריאה, במיוחד בזמנים הקשים שעוברים על כולנו! חשוב לנו לציין שבכל הפעילויות שלנו באולמות יש מרחב מוגן והילדים שלכם יהיו מוגנים בתוך שניות ספורות, בעת הצורך. מספר המקומות מוגבל, מומלץ להירשם בהקדם כדי להבטיח את מקומכם.”

בית הספר לכדורסל של עירוני הפועל לוד פועל בשני סניפים מרכזיים: ביה״ס לכדורסל – המתקיים באולם הספורט מדעים וביה”ס לכדורסל – סניף גני אביב. יש מרחב מוגן בשני הסניפים.

סניף לוד מדעים: ההרשמה באמצעות מתנ״ס גני יער, מזכירות המתנ״ס: 073-208-5930, וואטסאפ המתנ״ס: 055-9227253. שיעור ניסיון בחינם, הנרשמים בסוף השיעור, יקבלו כדור מקצועי במתנה.

סניף גני אביב: רכזת החוגים של המתנ״ס, אולגה – 052-874-2538. שיעור ניסיון בחינם, הנרשמים בסוף השיעור יקבלו תיק מתנ”ס ממותג במתנה.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

 

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן