news08.net/ads.txt

בית הספר נעם המאירי בנים הלוד נקרא ע”ש לוחם הימ”מ נעם רז הי”ד

דמעות רבות ירדו בטקס מרגש שהתקיים בלוד במעמד הנהלת העיר והאלמנה, להנצחתו של רנ”ג נעם דב רז הי”ד ,שנהרג בפעולה של הימ”מ לפני כחצי שנה, עת הוכרז על שמו החדש של בית הספר “נעם רז” בשכונת נווה זית– לשעבר בי”ס נעם המאירי בנים.

השם הנבחר אושר ע”י ראש העיר יאיר רביבו ועל ידי חברי ועדת שמות והנצחה של העירייה שהוא עומד בראשה, “בשל האבדה הקשה למשפחתו, לחבריו ולעמיתיו, והיא רואה בהנצחתו של לוחם הימ”מ נעם רז הי”ד, מטובי בניה של המדינה שייזכר בשל גבורתו וערכיו הנעלים, כראויה בהחלט”, כפי שנרשם בהחלטת הועדה.

לצד הורי וילדי קהילת בית הספר, נכחו בטקס ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך – יוסי הרוש, מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, לצדם של ראשי רשת ‘נועם צביה’ – הרב איתן אייזמן, הרב שמחה וייסמן ומנכ”ל הרשת ינקי פרידמן.

בפתיחת הטקס אמר מנהל בית הספר, מגל עם שלם: “בהקמת בית הספר לפני שנה הונחה לפתחנו מתנה גדולה. עם פתיחת המתנה הרגשנו שעלינו לדייק את הדרך בה נלך. כחלק מהתהליך הזה ראינו לנכון לקרוא שם לבית הספר שישקף את האמונות שלנו ואת הערכים אליהם אנו שואפים לחנך. בתחושה של ליווי צמוד מהקב”ה ובסייעתא דשמיא גדולה – זכינו לתת את השם נועם רז – על שם רב-נגד נעם רז ה’ יקום דמו, שנפל על הגנת עם ישראל וארץ ישראל”.

ראש העיר בירך את תלמידי בית הספר ואמר, כי לימוד התורה בבית ספר חדש, הוא התשובה הניצחת ביותר כנגד אלה שפגעו בנועם רז הי”ד.

אפרת רז – אלמנתו של נעם רז הי”ד, חתמה את הערב בסיפורים מרגשים על נעם מילדותו ומחייו כלוחם ימ”מ. את הערב, שהיה מרומם, מרגש ומשמעותי לכל קהילת בית הספר, ליווה אלישע בירנבאום, בשירי סליחות ושירי נשמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן