בית משפט השלום ברחובות קבע צו הרחקה לחיילת צה”ל שהטרידה את בן זוגה לשעבר

שודד

בדיון בבית משפט השלום ברחובות נקבע כי חיילת תורחק מבן זוגה לשעבר לשלושה חודשים לאחר שהטרידה אותו במגוון פעולות.

צעיר בן 18 שנפרד לפני כחודשיים מבת זוגו לאחר שנתיים של זוגיות, פנה אל בית משפט השלום ברחובות וביקש שיורה על הרחקה מחברתו לשעבר. לטענתו, מאז פרידתם היא רודפת אותו בכל מקום אפשרי: פעם אחת כאשר ירד לרכבו בחניון מגוריו, היא הפתיעה אותו ממקום מסתור וזינקה על הרכב. בפעם נוספת, בעבודתו שבאחת הפיצריות המוכרות בעיר, היא ביקשה לשוחח איתו למרות שהסביר לה לא אחת כי הקשר ביניהם הסתיים והוא לא מעוניין בו יותר.

האקסית המטרידה, המשרתת כחיילת בצה”ל, זומנה להביע את עמדתה בדיון בפני השופטת אושרית הובר היימן ולה אמרה: “אין לי בעיה לא ליצור איתו קשר ולא להגיע למקומות שהוא נוהג להיות בהם. הכל היה בינינו בסדר גמור, פשוט בבוקר הוא החליט לעשות מה שעשה. אני חושבת שמגיע לי הסבר. הוא לא היה מוטרד שפגשתי אותו שלשום, כל יום אחר שאני מעירה אותו לבית הספר או לעבודה הוא לא היה מוטרד”. השופטת הובר-היימן אישרה את צו ההרחקה כי בשלושת החודשים הבאים נאסר עליה להתקרב אליו מרחק של חמישים מטרים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן