news08.net/ads.txt

בית ספר אלון יהפוך לקריה אקדמית בהשקעה של 12 מיליון שקלים

קריה אקדמית חדשה תחל לפעול בבית ספר “אלון” לשעבר. בימים אלה עובר המבנה שיפוץ כללי בהשקעה של 12 מיליון ₪ ו

בשנת הלימודים האקדמית הקרובה, יעברו למבנה המחודש – האוניברסיטה הפתוחה והמכללה למינהל ויצטרפו אליהם הקריה האקדמית אונו ובהמשך מוסדות אקדמיים נוספים שיציעו מסלולי לימוד חדשים.

את היוזמה מובילים ראש העירייה אלי לנקרי וממלא מקומו מתן בארי. מדובר במבנה בן 3 קומות שיהפוך לקריה אקדמית שתפעל בסמך לקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון. בשיחות שקיים ראש העירייה עם הקמפוס הוותיק ניתנה להם העדפה להרחיב את מסלולי הלימוד בקמפוס וצוין בפניהם, כי בתחומים שלא יינתנו בהם מענים, תיעשה פניה למוסדות אקדמיים אחרים. במסגרת זו נענה קמפוס בן גוריון לקדם את לימודי ה sea tech כחלק מקידום תחום הביוטכנולוגיה והחקלאות הימית בעיר כולל החלטת ממשלה שעברה בעניין. פניות נוספות נעשו גם למכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון לטובת לימודים בתחומי ההנדסה (מדעי המחשב, הנדסת תכנה, הנדסת בניין ועוד) ולקריה האקדמית אונו בתחומים פרא רפואיים כמו פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק ועוד. אלה נמצאים בהליך מתקדם מול המועצה להשכלה גבוהה (מל”ג).

עם פתיחת הקריה החדשה בשנת הלימודים האקדמית הקרובה, תחל כבר לפעול גם הקריה האקדמית אונו, שתציע בשלב ראשון לימודים המזכים בנקודות זכות לתואר ראשון (LL.B) במשפטים ותואר ראשון (B.A) במינהל עסקים עם התמחות בנדל”ן ובניהול נכסי תיירות. עוד בתכנון תואר ראשון בראיית חשבון. מי שפועל מול המוסדות האקדמיים הוא מתן בארי האמון גם על תחום האקדמיה. במסגרת זו נהנים תושבי אילת ממסלול מיוחד ללימודים משפטים באופן היברידי וכאמור בקרוב, יילמדו המסלולים בקריה האקדמית החדשה באילת.

לדברי בארי, “בחודשים האחרונים אני עובד סביב השעון סביב הפרויקט ואין שמח ממני לראות אותו יוצא לפועל. אני מבקש בהזדמנות זו להודות לראש העיר על הגיבוי שקיבלתי בפרויקט החשוב הזה, ולמנכ״ל העיריה על הסיוע בהובלת צוות הבינוי. לסטודנטים החדשים באילת מחכים ימים יפים ונעימים, והכל כדי להרחיב את תחומי הלימוד שישאירו באילת את הצעירים הבאים. לא אעצור עד שהמשימה תושלם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן