news08.net/ads.txt

בית ספר הבילויים קיים יום ספורט עם חיילי גבעתי בשיתוף האגודה למען החייל גדרה

בתחילת השבוע התקיים יום ספורט בבית הספר הבילויים, כחלק מהתחייבות לתרומה לקהילה. חיילי גבעתי לקחו פסק זמן מפעילות והגיעו לגדרה. יום הספורט התקיים למען מטרה חשובה: לעודד אורח חיים ספורטיבי, להעצים את המוטיבציה לתלמידים וליצור מורל קבוצתי, עבודת צוות וגיבוש התלמידים.

יום זה קיבל ערך מוסף בזכות הצבת תחנות בנושא אחדות וגיבוש. הפעילויות בתחנות היו מגוונות ומאתגרות ודרשו מהתלמידים עבודת צוות, חילוץ עצמות וכן נוצרה הזדמנות מצוינת לעידוד הקשרים החברתיים . על התוכן שקדו מנהלת בית ספר הביל”ויים שלהבת בני, הסגנית לילך איזן, המורה לחינוך גופני יובל אלמקייס (בעצמו שירת בגבעתי) ומחנכת כיתה ה’ גלית. חיילי גבעתי התקבלו על ידי תלמידי כיתות ה’ בהמנון גבעתי המחודש וארוחת בוקר מכובדת.

יו”ר האגודה למען החייל יגאל גלסנר אמר: “חיילי גבעתי הגיעו כדי להודות לכם על הפעילויות שביצעתם לאורך השנה כגון : יום השקל החינוכי המבטא את הנתינה. הכנת חבילות מתוקים בפורים למשלוח לחיילים והכנת חבילות לחיילי רווחה בגדרה. מתנדבי האגודה מחבקים את חיילי גבעתי המאומצים על ידינו. התלמידים וצוות המחנכים – תודה לכולם”.

מנהלת בית הספר הביל”ויים שלהבת בני: “קיבלתי לפני 7 שנים את ניהול ביה”ס הצומח וכיום החיילים הם חוד החנית שלנו”. רס”ר גבעתי רון אמר סיפר על שירותם ותפקידם של חיילי הפלוגה ועודד את התלמידים לחשוב בעתיד על התנדבות לחטיבת גבעתי. בסיום יום הספורט בירכו המורות והרכזת את היוזמה ברוח שיתוף הפעולה בין החיילים והתלמידים וכל חייל קיבל משחק ‘מונופול ירושלים’ שהוכן על ידי תלמידי בית הספר וכן מכתב ברכה אישי לכל חייל מתלמידי השכבה.

בחלק השני של הביקור במושבה, השתתפו החיילים בפעילות תרבות יום א’ וביקרו במוזיאון לתולדות גדרה הבילויים שעבר שיפוץ רחב על ידי המועצה. במוזיאון שמעו החיילים על הנצחת ההיסטוריה של המושבה ושל תנועת ביל”ו. כמו כן ביקרו בגן הפסלים של האומן יומה שגב שקיבל אותם בחום וציין שאף הוא שירת בגבעתי. את הסיור חתם חבר מועדון רוטרי הבילויים זאב גונן שהוביל את החיילים בין אתרי המושבה – יישר כוח. בתום הפעילות החברתית והתרבותית המגוונת, הוזמנו החיילים על ידי האגודה לארוחת צהריים משביעה ומפנקת.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן