news08.net/ads.txt

בית ספר חדש נולד: “גלים – בית לחינוך מכיל בתנועה” בשכונת המושבה

טקס חגיגי ומרגש התקיים בביה”ס במעמד נציגי הרשות, הפיקוח, יו”ר הסתדרות המורים בסניף רחובות והמרחב גבי שמעון, והורי ההנהגה המוסדית. במהלך השנה הצוות החינוכי למד וגיבש זהות חינוכית ייחודית לביה”ס בהלימה ליעדי החדשנות של משרד החינוך והרשות המקומית, ומכאן התבקש לבחור שם התואם זהות זו. התהליך כלל למידה בכיתות בדגש על משמעות המושגים: בחירה, זכות ודמוקרטיה תוך התייחסות לנושא בחירת שמות בכלל ושם לביה”ס בפרט.

התלמידים יישמו הלכה למעשה את זכות הבחירה באמצעות קיום יום בחירות, שכלל הענקת תעודת זהות לכל תלמיד/ה ועמדת קלפי אשר אפשרה להם בחירה חשאית. בטקס שנערך אתמול בבית הספר הודתה מנהלת בית הספר, רוית חדד חכמו, לנציגי העירייה על האמונה בבית הספר, המשאבים, הליווי והתמיכה המקצועית. כמו כן, נמסרו תודות לגבי שמעון, יו”ר הסתדרות המורים ברחובות וליו”ר הנהגת ההורים, הגב’ אורנית נקש ושאר חברי ההנהגה.

ראש העיר רחמים מלול: “בית הספר חצרות המושבה קיבל אתמול את שמו החדש המאפיין את זהותו החינוכית. אני שמח על בחירת השם בשיטה דמוקרטית וחינוכית תוך שיתוף התלמידים וההורים. נמשיך ללוות את התלמידים, ההורים והצוותים החינוכיים בהמשך תהליך התפתחות בית הספר”.

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “לאחר פעילות חינוכית וערכית, נבחר השם “גלים – בית לחינוך מכיל בתנועה” לשמו החדש של בית הספר. אני מברך על העשייה והפעילות החינוכית ומאחל לתלמידים ולצוותים החינוכיים בבית הספר המשך עשייה ברוכה והצלחה”.

רוית חדד חכמו מנהלת בית הספר ״גלים״: אני גאה לעמוד בראש בית הספר הצומח באחת משכונות הדגל בעיר. בשנה החולפת עבדנו בשיתוף פעולה צמוד עם ההורים, שהם כוח משמעותי בחינוך הילדים בשכונה. התהליך לבחירת השם נעשה יחד עם הילדים ואין לי ספק שהם יהיו מחוברים לבית הספר בדרך זו וירגישו גאווה ושייכות. אם אתה רוצה להגיע מהר- לך לבד . אם אתה רוצה להגיע רחוק- לך ביחד״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן